Gå til innhold

Jeg kjenner meg litt "unormal" når jeg tenker at jeg vil at psykologen skal være slem mot meg


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrike til og kritisere meg, ydmyke og avvise meg. Er dette kjente problemstillinger for terapeuter? (Depresjon).

Anonymkode: 1be30...b3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hvert tryglet min terapeut om å gjøre alle disse tingene. 

Anonymkode: d232d...9a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skrike til og kritisere meg, ydmyke og avvise meg. Er dette kjente problemstillinger for terapeuter? (Depresjon).

Anonymkode: 1be30...b3d

Nei, det er svært uvanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skrike til og kritisere meg, ydmyke og avvise meg. Er dette kjente problemstillinger for terapeuter? (Depresjon).

Anonymkode: 1be30...b3d

Masochist?

Anonymkode: ec61b...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme som stadig oppretter tråder om terapeuten din og relasjonen deres? Hvorfor snakker du ikke med vedkommende om disse tingene?

Anonymkode: 2efe0...7d7

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Nei, det er svært uvanlig. 

Som i at terapeuten bekrefter hva jeg selv føler om meg? Har det verdi i å fortelle terapeuten om dette eller vil han avslutte behandlingen? (Privat)

Anonymkode: 1be30...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du den samme som stadig oppretter tråder om terapeuten din og relasjonen deres? Hvorfor snakker du ikke med vedkommende om disse tingene?

Anonymkode: 2efe0...7d7

Nei?

Anonymkode: 1be30...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei?

Anonymkode: 1be30...b3d

Sikker? Det virker veldig slik.

Anonymkode: 2efe0...7d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har i hvert tryglet min terapeut om å gjøre alle disse tingene. 

Anonymkode: d232d...9a9

Vet du hvorfor du gjorde/gjør det? Hva sa behandler da du spurte?

Anonymkode: 1be30...b3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei?

Anonymkode: 1be30...b3d

Riktig. Ta mot til deg og skriv med nick, så slipper du at vi antar ting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Som i at terapeuten bekrefter hva jeg selv føler om meg? Har det verdi i å fortelle terapeuten om dette eller vil han avslutte behandlingen? (Privat)

Anonymkode: 1be30...b3d

Min han har i hvert fall ikke avsluttet behandlingen med meg, selv om jeg føler jeg har ydmyket meg selv med å være så direkte. I stedet for at han trukket seg vekk, har han vært direkte tilbake og gått rett inn i tankene mine og gravd dypere i det. Det har hatt en viss verdi, fordi jeg har vært ærlig og transparent, og det jar gjort meg tryggere i terapien.

Anonymkode: d232d...9a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min han har i hvert fall ikke avsluttet behandlingen med meg, selv om jeg føler jeg har ydmyket meg selv med å være så direkte. I stedet for at han trukket seg vekk, har han vært direkte tilbake og gått rett inn i tankene mine og gravd dypere i det. Det har hatt en viss verdi, fordi jeg har vært ærlig og transparent, og det jar gjort meg tryggere i terapien.

Anonymkode: d232d...9a9

Bra jobba! Vet du hvorfor du har disse tankene? Har du gått lenge i terapi?

Anonymkode: 1be30...b3d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...