AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Og hvordan vises det? I journalen min har behandler skrevet "hun ser godt ut" etter innleggelse. Jeg kan ikke se noe selv foruten at jeg smiler oftere. Anonymkode: 035ed...c8e 0 Siter
Musikk Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvordan vises det? I journalen min har behandler skrevet "hun ser godt ut" etter innleggelse. Jeg kan ikke se noe selv foruten at jeg smiler oftere. Anonymkode: 035ed...c8e Behandleren din kan se mye som holdingen, smile, humøret ditt. Dette er vanskelig for oss og kunne se selv. Endret 27. juni av Musikk 0 Siter
Glitter Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni De sier jeg smiler og tuller mer og virker mer våken og tilstede. Og at jeg snakker mer. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og hvordan vises det? I journalen min har behandler skrevet "hun ser godt ut" etter innleggelse. Jeg kan ikke se noe selv foruten at jeg smiler oftere. Anonymkode: 035ed...c8e Folk som er syke/har vært syke ser slikt veldig sjelden selv, det er stort sett alltid omgivelsene som legger merke til det først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.