AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Mens andre ikke viser like mye igjen? Hvordan har din personlighet endret seg til det bedre eller verre etter sykdommen? Anonymkode: b03b7...485 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Les om «egostyrke». Som alt annet har det både med gener og miljø å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni nachnoo skrev (6 minutter siden): Les om «egostyrke». Som alt annet har det både med gener og miljø å gjøre. Å, takk! Fascinerende hvordan noen bare "tar rommet " og suger til seg andre mennesker. Anonymkode: b03b7...485 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Fordi de ikke er redde på samme måte som mange andre. Opp til et visst punkt er det bra å kunne gi faen i hva andre måtte tenke. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Drømmeautomat skrev (Akkurat nå): Fordi de ikke er redde på samme måte som mange andre. Opp til et visst punkt er det bra å kunne gi faen i hva andre måtte tenke. Jeg er så misunnelig på dem! Anonymkode: b03b7...485 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mens andre ikke viser like mye igjen? Hvordan har din personlighet endret seg til det bedre eller verre etter sykdommen? Anonymkode: b03b7...485 etter hvilken sykdom??? Jeg er mye mindre sjenert enn jeg var som yngre. Jeg aner enda ikke hvor i helvete det kom fra!!!! Søsteren min har omtrent samme oppvekst siden vi har samme mor. Forskjellen er at hun også vokser opp med faren sin. Jeg vet ikke hvor mye av personligheten som arves. men jeg hater at mamma ikke var mer sånn aggressiv type. Hun har liksom en forsiktighet i seg, ikke sånn unnskyld at jeg er til, men sånn at hun helst velger å ikke ta igjen for å holde freden. Og mer sånn moralsk, alt skal være rettferdig, man skal være snill mot andre. Hele greia var feil! Hun sa til læreren på foreldremøtet at hun angrer på at hun ikke oppdro oss til å være drittsekker. Jeg synes også det var dumt. Broren min fra en annen far begynte så vidt å mobbe og gjøre narr av noen når han gikk på barneskolen. Han har aldri vært en mobber og ikke sånn som har hatt behov for å heve seg men han gled naturlig inn og ble liksom bare med på det. moren min likte det ikke mens faren bare sa at han kunne få holde på for hvis vi lærer han å være sånn snill så blir han selv et mobbeoffer. Jeg skulle hatt den selvtilliten jeg har nå da jeg var yngre, for ingen var så digge at de var verdt å ta kritikk fra. Endret 27. juni av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden): etter hvilken sykdom??? Jeg er mye mindre sjenert enn jeg var som yngre. Jeg aner enda ikke hvor i helvete det kom fra!!!! Søsteren min har omtrent samme oppvekst siden vi har samme mor. Forskjellen er at hun også vokser opp med faren sin. Jeg vet ikke hvor mye av personligheten som arves. men jeg hater at mamma ikke var mer sånn aggressiv type. Hun har liksom en forsiktighet i seg, ikke sånn unnskyld at jeg er til, men sånn at hun helst velger å ikke ta igjen for å holde freden. Og mer sånn moralsk, alt skal være rettferdig, man skal være snill mot andre. Hele greia var feil! Hun sa til læreren på foreldremøtet at hun angrer på at hun ikke oppdro oss til å være drittsekker. Jeg synes også det var dumt. Broren min fra en annen far begynte så vidt å mobbe og gjøre narr av noen når han gikk på barneskolen. Han har aldri vært en mobber og ikke sånn som har hatt behov for å heve seg men han gled naturlig inn og ble liksom bare med på det. moren min likte det ikke mens faren bare sa at han kunne få holde på for hvis vi lærer han å være sånn snill så blir han selv et mobbeoffer. Jeg skulle hatt den selvtilliten jeg har nå da jeg var yngre, for ingen var så digge at de var verdt å ta kritikk fra.og rart er det… nå som jeg er nada interesse av de jeg gikk på skole med så ser de på alt jeg legger ut, noen er villige til å snakke med meg når jeg treffer dem. Jeg tenkte på psykisk sykdom mennesker på dette forumet sikkert har iom at de henger her? Anonymkode: b03b7...485 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.