Gå til innhold

Lillelurven:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Da var bursdagsfeiringa over her*s* Nå har jeg fått de to eldste avgårde på skolen. Minstejenta sover ennå. Vi skal på kulturhuset kl 13 i dag også skal vi på foreldrekaffe på skolen kl 17. kl 18 skal minstejenta overnatte i barnehagen. Så det blir en hektisk dag dette også*s*

Du er vel i full gang med forberedelsene tenker jeg. Du får vel en ren ungeinvasjon i morgen:o)

Lykke til i alle fall*s*

ps: fikk du tak i gameboy advance?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under over alle under. De var satt ned i pris her!! 990.- Så nå er alt pakket inn, og satt fram, for å pirre en ekstatisk guttunge! :-) Ja, jeg stresser, skal tenge 15 skattekart, hærregud jeg angrer på at jeg sa ja. Vet du av noen hodeskalletegninger du??

hva gav du sambo da? Deg selv? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under over alle under. De var satt ned i pris her!! 990.- Så nå er alt pakket inn, og satt fram, for å pirre en ekstatisk guttunge! :-) Ja, jeg stresser, skal tenge 15 skattekart, hærregud jeg angrer på at jeg sa ja. Vet du av noen hodeskalletegninger du??

hva gav du sambo da? Deg selv? ;-))

Jeg vet ikke av noen hodeskalletegninger. Og så flott dere fant den så billig da*s* Da fikk han vel med ett spill også da:o) Regner med han blir i ekstase når han åpner pakken jeg:)

Ja, sambo fikk meg i bursdagsgave:o)Hadde pakke meg pent inn med rød sløyfe på*s*

Nei han må nok vente til neste lønning før han får bursdagsgave. Er så blakk at det er helt jævlig:(

Lykke til med bursdagsfeiringen:) Skal se om jeg får skrevet en mail i kveld*s*

ps: leste du treffrapporten min da?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke av noen hodeskalletegninger. Og så flott dere fant den så billig da*s* Da fikk han vel med ett spill også da:o) Regner med han blir i ekstase når han åpner pakken jeg:)

Ja, sambo fikk meg i bursdagsgave:o)Hadde pakke meg pent inn med rød sløyfe på*s*

Nei han må nok vente til neste lønning før han får bursdagsgave. Er så blakk at det er helt jævlig:(

Lykke til med bursdagsfeiringen:) Skal se om jeg får skrevet en mail i kveld*s*

ps: leste du treffrapporten min da?

Klem fra

Ja, det gjorde jeg. Kjempekos!!Men, du glemte å skrive hvor vakker jeg var!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg. Kjempekos!!Men, du glemte å skrive hvor vakker jeg var!! :-)

Åååå glemte jeg det. Nei og nei... Lillelurven var i alle fall vakker og grønn*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå glemte jeg det. Nei og nei... Lillelurven var i alle fall vakker og grønn*s*

Eh, takk ! tror jeg.*s*

Nå er 8 kart laga. Sukk.......Og ungene springer tulling her, mamma sukker og tror aldri hun blir ferdig. Og vi er fri for egg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...