Glitter Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni For en bra serie. Jeg ser den for tredje gang. Så skal jeg fortsette å se the testamente. Skulle ønske det var flere slike serier. Hører på en lydbok om ei amish jente. Det er noen likheter må jeg si. 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Ja, det er dessverre skremmende mange paralleller til flere samfunn i dag. Veldig god og tankevekkende serie. Jeg liker også veldig godt The Testaments. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (1 time siden): For en bra serie. Jeg ser den for tredje gang. Så skal jeg fortsette å se the testamente. Skulle ønske det var flere slike serier. Hører på en lydbok om ei amish jente. Det er noen likheter må jeg si. Ja den er bra, hvor går the testamente? 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni stjernestøv skrev (20 minutter siden): Ja den er bra, hvor går the testamente? Disney+ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Likte godt den og The testament. Men skremmende samfunn. Anonymkode: d4375...3b6 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Likte godt den og The testament. Men skremmende samfunn. Anonymkode: d4375...3b6 Absolutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (1 time siden): Absolutt. Sant! Anonymkode: d4375...3b6 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Jeg hørte Tjenerinnens beretning (Handmaids' tale) på lydbok på Leseklubben på NRK i vinter. Veldig interessant og givende bok! 0 Siter
Fionys Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (12 timer siden): For en bra serie. Jeg ser den for tredje gang. Så skal jeg fortsette å se the testamente. Skulle ønske det var flere slike serier. Hører på en lydbok om ei amish jente. Det er noen likheter må jeg si. Ja det er en bra serie. Synes serien Breaking Amish var interessant og fasinerende. Det er en serie som følger noen ungdommer som vil bryte ut av sekten. 1 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Fionys skrev (9 timer siden): Ja det er en bra serie. Synes serien Breaking Amish var interessant og fasinerende. Det er en serie som følger noen ungdommer som vil bryte ut av sekten. Hvor så du den? 0 Siter
Fionys Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Glitter skrev (5 timer siden): Hvor så du den? Tror det var på Discovery, men dem har vel slått seg i lag med HBO. Prøv å sjekk HBO hvis du har, kan ikke sjekke for deg for jeg har ikke HBO lenger. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.