AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Jeg kan isolere meg i ukesvis der eneste gang jeg går ut er når jeg handler rett før stengetid. Dusjer kanskje 1 gang i uka, mens når jeg er er bedre dusjer jeg hver gang jeg skal ut Anonymkode: fc990...5e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg kan isolere meg i ukesvis der eneste gang jeg går ut er når jeg handler rett før stengetid. Dusjer kanskje 1 gang i uka, mens når jeg er er bedre dusjer jeg hver gang jeg skal ut Anonymkode: fc990...5e3 Mitt laveste funksjonsnivå var som innlagt på DPS med alvorlig depresjon. Jeg dusjer hver dag-uansett form. Ekstremt tankekjør. Anonymkode: 75331...d89 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) Klarer ikke holde orden, dusjer bare en dag i uka, spiser bare drittmat og drikker alkohol. Og isolerer meg. Klarer ikke dra på samvær med barna. Endret 29. juni av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Har lyst til å krype til sengs, men gjør det ikke. Hviler foran TV og drikker et par glass vin. Går over etter en til to dager. Anonymkode: 70e0e...004 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.