AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan gjenkjenner man det? Anonymkode: 668f6...38c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Ved å lære seg metodene selv. Begynn med f.eks. "Propaganda" av Edward Bernays, "The Battle For Your Mind" av Dick Suthpen og https://subliminalmanipulation.blogspot.com/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvordan gjenkjenner man det? Anonymkode: 668f6...38c De sier fine ting og forventer noe tilbake, de lyver for å oppnå det de vil og de tar ikke ansvar for egne handlinger. Det er lett å gjennomskue. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Det kan være så mye. Men hvis du føler deg på gli til å gjøre noe du ikke gjerne vil og som ikke føles bra, fordi en annen veldig gjerne vil, da sett bremsen på. Anonymkode: 0590e...045 0 Siter
Glitter Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan være så mye. Men hvis du føler deg på gli til å gjøre noe du ikke gjerne vil og som ikke føles bra, fordi en annen veldig gjerne vil, da sett bremsen på. Anonymkode: 0590e...045 Ja. Jeg lot meg manipulere av en svindler. Hadde dårlig magefølelse. Tok så lang tid før jeg lyttet til egen magefølelse at banken måtte sperre bank ID og kortet mitt. Følte meg dum da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.