Gå til innhold

Trondheimstur


Gjest frihelg

Anbefalte innlegg

Gjest frihelg

Ser ut som jeg og sambo skal få en hel søndag for oss selv i Tr.heim uten barna. Noen som har tips om hva man kan finne på i Tr.heim en søndag. Severdigheter osv..

Er ikke kjent der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krisitansten festning, NIdarosdomen (et must om den er åpen, og de har "reddet" tårnet som visstnok var i ferd med å ramle sammen), Munkholmen (går båt ut dit hver time i sesongen)...

Rusletur på Nordre, langs Nidelva fra Nidarøhallen (eller Trondheim Spektrum som det visst har byttet navn til) og over til Bakklandet - det er helt nydelig der, og ekstra fint om det er sol og godt vær!

Sikkert masse annet å se også, men jeg tror jeg trenger tips selv. Er det ikke slik at turister ser med av byen, enn de som bor der? Slik er det iallefall i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag i Tyholttårnet med utsikt over byen, Gamle Bybro med Lykkens portal, kafetur på Bakklandet, Svartlamo`n er jo en kuriositet...

Ellers nevner Line mye koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...har du noen peiling på hvor Ranheim Jernbanestasjon ligger?

Tenker så det knaker, men den eneste plassen jeg kan tenke meg til, er rett over kirkegården, og nedfor det gamle lageret til Bohus...men står det noe slikt hus der da?

Hei Line - jeg bor ikke i Trondheim :-) Jeg har riktignok bodd der en periode, men det er lenge siden. Nå er jeg der bare på sporadiske besøk. Spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Line - jeg bor ikke i Trondheim :-) Jeg har riktignok bodd der en periode, men det er lenge siden. Nå er jeg der bare på sporadiske besøk. Spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.

Hehe...jeg spurte pappa nå, og han LER av meg! "Høhø, veit du itj det?!" :o)

Men det var visst akkurat der jeg trodde,s elv om jeg ikke husker på at det der huset står der. Søstera mi er forresten nesten nærmeste nabo, så jeg burde vite det :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...