AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skjønner ikke helt når jeg hører noen si at bp-depresjon normalt ikke gir rå og svært vond psykisk smerte? Jeg har aldri vært nær til å kjenne slike intense følelser. Jeg er utmattet etter årevis med omsorg for barn/ungdom med psykisk sykdom- natt som dag. Har undertrykt følelser siden jeg var et lite barn. Aldri, aldri snakket om noe som har med meg selv å gjøre. Kan det hende at det er alle de undertrykte følelsene for et helt liv (et par traumer som barn)som kommer til overflaten og gir meg denne smerten, at det ikke er bp-depresjonen i det hele tatt? Anonymkode: aa037...790 0 Siter
Marye Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden jeg fikk den smerten da jeg var 20 pga bipolar 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Marye skrev (Akkurat nå): jeg fikk den smerten da jeg var 20 pga bipolar Du også ja? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Gikk den over for deg, eller av og på? Anonymkode: aa037...790 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.