AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har du selvskadet før? Fordi jeg lurer selv på om jeg kan ha diagnosen,men jeg har aldri selvskadet før. Vet at man sikkert KAN ha diagnosen uten å ha selvskadet,men jeg har inntrykk av at det er veldig sjeldent sånn at det nesten ikke er noen Anonymkode: cb5b1...77e 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg selvskadet. Så fikk jeg stemmer i hodet som fikk meg til å skade meg alvorlig. Typ operasjoner og blodoverføring. Men jeg fortalte ingen om stemmene så de fortsatte bare å tenke det var borderline som gjorde det, men det var det ikke. Nå har jeg ikke diagnosen lenger, men shizoaffektiv. Tror ikke man MÅ drive med selvskading for å få diagnosen. Man må oppfylle minst 5 av ni kriterier og det må ha pågått over tid. 0 Siter
XbellaX Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35903008/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.