Havfruen Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Utrolig intenst å bli sett! Hvordan er du med øyekontakt? 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni I terapi gir jeg litt, men ikke mye. Det går helt fint. 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Glitter skrev (5 minutter siden): I terapi gir jeg litt, men ikke mye. Det går helt fint. Det eneste jeg er god til i livet er overtenkning😅bra at du opplever det nøytralt. Terapeuten har endel "pyntegjenstander"/figurer i vinduskarmen. Det er sikkert ikke tilfeldig at de står der. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Havfruen skrev (Akkurat nå): Det eneste jeg er god til i livet er overtenkning😅bra at du opplever det nøytralt. Terapeuten har endel "pyntegjenstander"/figurer i vinduskarmen. Det er sikkert ikke tilfeldig at de står der. De har vært borti alle "typer" pasienter. 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Glitter skrev (4 minutter siden): De har vært borti alle "typer" pasienter. Ja, det tenker jeg også😊jeg bare liker ikke å være uhøflig. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Havfruen skrev (23 minutter siden): Utrolig intenst å bli sett! Hvordan er du med øyekontakt? Det er ikke uhøflig, men kanskje et symptom/tegn på ting du sliter med? 1 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni frosken skrev (Akkurat nå): Det er ikke uhøflig, men kanskje et symptom/tegn på ting du sliter med? Takk. Ja, strever veldig med nærhet! 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Havfruen skrev (7 minutter siden): Ja, det tenker jeg også😊jeg bare liker ikke å være uhøflig. Du er ikke uhøflig, det bare viser noe av din smerte. 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Glitter skrev (34 minutter siden): Du er ikke uhøflig, det bare viser noe av din smerte. Takk, Glitter. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Tror aldri jeg har gitt øyekontakt i terapien. Gjør det forsåvidt ytterst sjeldent ellers også, det føles som tortur. 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Ikkeanonymnok skrev (18 minutter siden): Tror aldri jeg har gitt øyekontakt i terapien. Gjør det forsåvidt ytterst sjeldent ellers også, det føles som tortur. Har du autisme? Jeg gir lite til normal øyekontakt på jobb. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Hvis terapeuten har problem med det, så er personen en dårlig terapeut. De møter alt fra autisme til bipolar. Folk med angst etc. Så det bør de absolutt tåle mange nivåer av. Anonymkode: dba0e...0ff 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni nachnoo skrev (1 minutt siden): Det er ikke uhøflig. Ingenting du tenker over eller kommenterer? 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis terapeuten har problem med det, så er personen en dårlig terapeut. De møter alt fra autisme til bipolar. Folk med angst etc. Så det bør de absolutt tåle mange nivåer av. Anonymkode: dba0e...0ff Det er sant! Og jeg betaler 1500 kr timen så det er det viktigste for terapeuten tenker jeg. 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Havfruen skrev (6 minutter siden): Ingenting du tenker over eller kommenterer? Absolutt ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Min behandler utfordret meg til å gi øyekontakt. Jeg tok ikke utfordringen. For meg blir det for intenst. Har ingen problemer med øyekontakt i hverdagslivet og på jobb. Anonymkode: e3c6d...36b 0 Siter
Havfruen Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min behandler utfordret meg til å gi øyekontakt. Jeg tok ikke utfordringen. For meg blir det for intenst. Har ingen problemer med øyekontakt i hverdagslivet og på jobb. Anonymkode: e3c6d...36b Det var fint at han utfordret deg?Oppleves det du deler så vanskelig at du ikke mester øyekontakten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Havfruen skrev (1 time siden): Det var fint at han utfordret deg?Oppleves det du deler så vanskelig at du ikke mester øyekontakten? Det blir så ekstremt intenst med øyekontakten i den settingen. Føler jeg blir så gransket. At jeg ikke får til å beskytte meg. Jeg beskytter meg selv ved å holde avstand, og da fungerer ikke øyekontakt. Jeg føler meg ekstremt sårbar. Jeg trenger å beskytte meg selv. Anonymkode: e3c6d...36b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir så ekstremt intenst med øyekontakten i den settingen. Føler jeg blir så gransket. At jeg ikke får til å beskytte meg. Jeg beskytter meg selv ved å holde avstand, og da fungerer ikke øyekontakt. Jeg føler meg ekstremt sårbar. Jeg trenger å beskytte meg selv. Anonymkode: e3c6d...36b Da tenker jeg at vi to kjenner på mye av det samme. For meg er det slik at jo lengre jeg går i terapi, med samme terapeut, desto vanskeligere blir det. Nærhet er utrolig krevende! Anonymkode: 7ac16...b8a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.