Havfruen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Utrolig intenst å bli sett! Hvordan er du med øyekontakt? 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I terapi gir jeg litt, men ikke mye. Det går helt fint. 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (5 minutter siden): I terapi gir jeg litt, men ikke mye. Det går helt fint. Det eneste jeg er god til i livet er overtenkning😅bra at du opplever det nøytralt. Terapeuten har endel "pyntegjenstander"/figurer i vinduskarmen. Det er sikkert ikke tilfeldig at de står der. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (Akkurat nå): Det eneste jeg er god til i livet er overtenkning😅bra at du opplever det nøytralt. Terapeuten har endel "pyntegjenstander"/figurer i vinduskarmen. Det er sikkert ikke tilfeldig at de står der. De har vært borti alle "typer" pasienter. 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (4 minutter siden): De har vært borti alle "typer" pasienter. Ja, det tenker jeg også😊jeg bare liker ikke å være uhøflig. 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (23 minutter siden): Utrolig intenst å bli sett! Hvordan er du med øyekontakt? Det er ikke uhøflig, men kanskje et symptom/tegn på ting du sliter med? 1 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden frosken skrev (Akkurat nå): Det er ikke uhøflig, men kanskje et symptom/tegn på ting du sliter med? Takk. Ja, strever veldig med nærhet! 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (7 minutter siden): Ja, det tenker jeg også😊jeg bare liker ikke å være uhøflig. Du er ikke uhøflig, det bare viser noe av din smerte. 0 Siter
Havfruen Skrevet 38 minutter siden Forfatter Skrevet 38 minutter siden Glitter skrev (34 minutter siden): Du er ikke uhøflig, det bare viser noe av din smerte. Takk, Glitter. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Tror aldri jeg har gitt øyekontakt i terapien. Gjør det forsåvidt ytterst sjeldent ellers også, det føles som tortur. 0 Siter
Havfruen Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (18 minutter siden): Tror aldri jeg har gitt øyekontakt i terapien. Gjør det forsåvidt ytterst sjeldent ellers også, det føles som tortur. Har du autisme? Jeg gir lite til normal øyekontakt på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.