AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Jeg svarer på 99 prosent. Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, overhodet ikke. Anonymkode: 67074...f88 Why? Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
emilie321 Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni emilie321 skrev (2 minutter siden): De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp. Kan jeg spørre om hvorfor ikke venner på snap? Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Why? Anonymkode: 9a721...31a Fordi livet mitt består ikke av å svare på mobilen til alle herrens tider. Anonymkode: 67074...f88 0 Siter
Ekstra Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Jeg svarer stort sett om jeg tror den er direkte til meg, men ikke så ofte når det er «skryt» delt med alle/flere. Må innrømme at jeg ikke helt ser forskjell, tolker derfor litt ut fra innholdet. 0 Siter
Lady HM Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg svarer på 99 prosent. Anonymkode: 9a721...31a De snap'ene som blir sendt direkte til meg, får et svar eller en reaksjon. Storyer nesten aldri. 0 Siter
Vendi Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Har bare gode, nære folk på Snap. Svarer bestandig. Noen har jeg lang streak med også (ja, vet det er barnslig 😅) 0 Siter
morsan Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Nei, ikke så ofte. Svaret består oftest av en emoji, som latteremoji til de som sender morsomme snapper, eller hjerte på f.eks. kjæledyr o.l. De fleste av mine snap-venner legger bare ut i story. Det er noen få som sender til meg direkte, og da mistenker jeg at de i de fleste tilfellene har sendt den samme snappen til en hel haug av venner. Hvilket jeg egentlig synes er litt rart. Hvorfor "tagge" meg når den går til bortimot alle på vennelista? Det er imidlertid større sannsynlighet for at jeg svarer på slike enn på de som er i story. Jeg foretrekker selv i de fleste tilfeller å legge i "story" istf å sende til bestemte mottakere. Da kan folk se på om og når de vil, uten at de får pushvarsel av noe slag. Hvis noen får en "direkte-snap" fra meg, er den i 99 % av tilfellene bare sendt til den ene personen, eventuelt at den er sendt til en bestemt og begrenset gruppe, som en snapp til begge søstrene mine på én gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Trodde snapper var en fisk? Anonymkode: 0b6e7...c16 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.