Gå til innhold

Svarer du alltid på snapper du får?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer på 99 prosent.

Anonymkode: 9a721...31a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Anonymkode: 67074...f88

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, overhodet ikke.

Why?

Skrevet

De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp.

Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp.

Kan jeg spørre om hvorfor ikke venner på snap?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Why?

Fordi livet mitt består ikke av å svare på mobilen til alle herrens tider.

Skrevet

Jeg svarer stort sett om jeg tror den er direkte til meg, men ikke så ofte når det er «skryt» delt med alle/flere. Må innrømme at jeg ikke helt ser forskjell, tolker derfor litt ut fra innholdet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg svarer på 99 prosent.

De snap'ene som blir sendt direkte til meg, får et svar eller en reaksjon. Storyer nesten aldri.

Skrevet

Har bare gode, nære folk på Snap. Svarer bestandig. Noen har jeg lang streak med også (ja, vet det er barnslig 😅)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...