AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg svarer på 99 prosent. Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, overhodet ikke. Anonymkode: 67074...f88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, overhodet ikke. Anonymkode: 67074...f88 Why? Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
emilie321 Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden emilie321 skrev (2 minutter siden): De jeg får fra de jeg er venn med på snappchat, svarer jeg på. Alt annet blir ignorert. Er stort sett bare venn med nær familie der. Venner og bekjente vil jeg ikke ha på snapp. Kan jeg spørre om hvorfor ikke venner på snap? Anonymkode: 9a721...31a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Why? Anonymkode: 9a721...31a Fordi livet mitt består ikke av å svare på mobilen til alle herrens tider. Anonymkode: 67074...f88 0 Siter
Ekstra Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Jeg svarer stort sett om jeg tror den er direkte til meg, men ikke så ofte når det er «skryt» delt med alle/flere. Må innrømme at jeg ikke helt ser forskjell, tolker derfor litt ut fra innholdet. 0 Siter
Lady HM Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg svarer på 99 prosent. Anonymkode: 9a721...31a De snap'ene som blir sendt direkte til meg, får et svar eller en reaksjon. Storyer nesten aldri. 0 Siter
Vendi Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Har bare gode, nære folk på Snap. Svarer bestandig. Noen har jeg lang streak med også (ja, vet det er barnslig 😅) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.