Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Han er pissredd katter😹

Katter går ikke til angrep slik som denne katten gjorde! jeg tenker at katten var mulig redd hunden, syk, skadet. 

Lillemus
Skrevet
Musikk skrev (7 timer siden):

Han er pissredd katter😹

Jeg kjenner en som er livredd katter etter å ha blitt angrepet av en i barndommen, så det forekommer det.

Skrevet
Musikk skrev (6 timer siden):

Katter går ikke til angrep slik som denne katten gjorde! jeg tenker at katten var mulig redd hunden, syk, skadet. 

Jeg har aldri opplevd at en katt oppfører seg sånn. Det må ha vært noe feil med den.

Skrevet
Grendel skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd at en katt oppfører seg sånn. Det må ha vært noe feil med den.

Tipper hunden hans (som han sa han hadde med) på forhånd hadde terget eller skremt katten, og at kattens oppførsel var et resultat av det. 

(Men nå spekulerer jeg, og det er vel ikke lov..)

Skrevet
Vendi skrev (7 timer siden):

Tipper hunden hans (som han sa han hadde med) på forhånd hadde terget eller skremt katten, og at kattens oppførsel var et resultat av det. 

(Men nå spekulerer jeg, og det er vel ikke lov..)

Jeg og tenker dette mange katter er redde for hunder. 

Skrevet
Grendel skrev (8 timer siden):

Den var nok redd hunden eller irritert på den. 

Skrevet
Lillemus skrev (8 timer siden):

Jeg kjenner en som er livredd katter etter å ha blitt angrepet av en i barndommen, så det forekommer det.

Kjenner ei som ble angrepet av katt hun havnet på sykehuset, katten var hennes den klikket plutselig gikk til angrep. 

Skrevet
Musikk skrev (15 timer siden):

Katten er rovdyr så den kan gå til angrep på oss mennesker, dette skjer ikke så ofte har hatt katt helle live😻verdens beste dyr💕 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...