Musikk Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) https://www.tv2.no/underholdning/katteangrep-endte-med-brudd-i-armen/18996752/ Endret 29. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Musikk skrev (Akkurat nå): https://www.tv2.no/underholdning/katteangrep-endte-med-brudd-i-armen/18996752/ Han er pissredd katter😹 0 Siter
Musikk Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Musikk skrev (2 minutter siden): Han er pissredd katter😹 Katter går ikke til angrep slik som denne katten gjorde! jeg tenker at katten var mulig redd hunden, syk, skadet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Musikk skrev (7 timer siden): Han er pissredd katter😹 Jeg kjenner en som er livredd katter etter å ha blitt angrepet av en i barndommen, så det forekommer det. 0 Siter
Grendel Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Musikk skrev (6 timer siden): Katter går ikke til angrep slik som denne katten gjorde! jeg tenker at katten var mulig redd hunden, syk, skadet. Jeg har aldri opplevd at en katt oppfører seg sånn. Det må ha vært noe feil med den. 0 Siter
Vendi Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Grendel skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri opplevd at en katt oppfører seg sånn. Det må ha vært noe feil med den. Tipper hunden hans (som han sa han hadde med) på forhånd hadde terget eller skremt katten, og at kattens oppførsel var et resultat av det. (Men nå spekulerer jeg, og det er vel ikke lov..) 0 Siter
Musikk Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Vendi skrev (7 timer siden): Tipper hunden hans (som han sa han hadde med) på forhånd hadde terget eller skremt katten, og at kattens oppførsel var et resultat av det. (Men nå spekulerer jeg, og det er vel ikke lov..) Jeg og tenker dette mange katter er redde for hunder. 0 Siter
Musikk Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Grendel skrev (8 timer siden): Jeg har aldri opplevd at en katt oppfører seg sånn. Det må ha vært noe feil med den. Den var nok redd hunden eller irritert på den. 0 Siter
Musikk Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Lillemus skrev (8 timer siden): Jeg kjenner en som er livredd katter etter å ha blitt angrepet av en i barndommen, så det forekommer det. Kjenner ei som ble angrepet av katt hun havnet på sykehuset, katten var hennes den klikket plutselig gikk til angrep. 0 Siter
Musikk Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Musikk skrev (15 timer siden): Katter går ikke til angrep slik som denne katten gjorde! jeg tenker at katten var mulig redd hunden, syk, skadet. Katten er rovdyr så den kan gå til angrep på oss mennesker, dette skjer ikke så ofte har hatt katt helle live😻verdens beste dyr💕 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.