AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Av mennesker rundt deg, i helse, og andre? Anonymkode: 08f9f...40c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Vil ikke si forventning, men frykt ja. Jeg har angst alltid det verste vil skje og folk behandle meg dårlig ( har skjedd mye og fortsetter å skje) men vet det er mulig det ikke skjer. Anonymkode: 8e751...862 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Av folk jeg omgås daglig, nei. Av helsevesenet har jeg ikke særlig forventninger i heletatt. Anonymkode: c2fea...db1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Av folk jeg omgås daglig, nei. Av helsevesenet har jeg ikke særlig forventninger i heletatt. Anonymkode: c2fea...db1 Ingen forventning om hjelp heller?🙄 Anonymkode: 08f9f...40c 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Av helsevesenet har jeg ikke særlig forventninger i heletatt. Hva legger du i begrepet "forventninger" her? Regner du ikke med å få den hjelpen du har rett på? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Nei, forventer det aldri når jeg er dårlig (eller god) 0 Siter
krøll9 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg forventer nok mer likegyldighet enn rett ut dårlig behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.