Gå til innhold

Utro, på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget at mannen min går når han får bilder og chat på snap av en tidligere venninne av meg som bor langveis fra. Hun er også gift, som oss. Han sier ingenting om at han snakker med henne, til meg. Jeg så det også tilfeldigvis for en stund siden at han har kontakt med henne. Vi har heller ikke hatt sex på mange år. Han har ikke lyst, jeg blir avvist, og nå begynner jeg å mistenke at dette kan være årsaken, at han får bilder av henne.

Har jeg grunn til å tro at han er utro (på nett) ? Eller er det følelsen mine som løper litt løpsk her?

Anonymkode: e135a...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har oppdaget at mannen min går når han får bilder og chat på snap av en tidligere venninne av meg som bor langveis fra. Hun er også gift, som oss. Han sier ingenting om at han snakker med henne, til meg. Jeg så det også tilfeldigvis for en stund siden at han har kontakt med henne. Vi har heller ikke hatt sex på mange år. Han har ikke lyst, jeg blir avvist, og nå begynner jeg å mistenke at dette kan være årsaken, at han får bilder av henne.

Har jeg grunn til å tro at han er utro (på nett) ? Eller er det følelsen mine som løper litt løpsk her?

Anonymkode: e135a...92b

Ja, noe er ikke som det skal🤔mulig de to har en flørt på gang eller møtes. Det er noe din mann ikke vil du skal vite tror jeg. Du må  ta praten med han om dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...