AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg er uføretrygdet og har jobbet 6 måneder i en prøvetid i jobben min, og i dag fikk jeg vite at jeg har fått fast jobb der. Og at jeg er en positiv tilskudd der jeg jobber og at jeg jobber bra. Jeg gleder meg til veien videre i jobben min. Er det andre her inne som er ufør og jobber ved siden av? Anonymkode: da344...609 10 Siter
Glitter Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Så bra! Det er målet mitt, men er et stykke unna det nå. Hvor stor stilling har du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Takk. Er det ingen andre her inne som jobber ved siden av trygden? Anonymkode: da344...609 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Jeg har jobbet ved siden av trygden. Men det er lenge siden. Hadde en jobb jeg trivdes i, men butikken gikk dårlig. Så jeg sluttet frivillig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det ingen andre her inne som jobber ved siden av trygden? Nei, når man er juridisk definert som ubrukelig må man jo spille den rollen man er tildelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ja er mye svart hvitt tenking og holdninger som ødelegger og skader folk til å komme seg videre i livene sine. Anonymkode: da344...609 0 Siter
Musikk Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 20.02): Jeg er uføretrygdet og har jobbet 6 måneder i en prøvetid i jobben min, og i dag fikk jeg vite at jeg har fått fast jobb der. Og at jeg er en positiv tilskudd der jeg jobber og at jeg jobber bra. Jeg gleder meg til veien videre i jobben min. Er det andre her inne som er ufør og jobber ved siden av? Anonymkode: da344...609 Så fint du kan jobbe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.