AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Står det i Vg om hatet om Tamima, han som drepte henne. Jeg vet det er mye slikt i denne verden blant mennesker. Hva tenker dere om dem som er ute etter å skade og drepe andre personer? Nå vet jeg det er folk inne her som har slikt i tankene sine. Når folk ikke kan snakke sammen for å løse problemer men tyr heller til vold og drap. Som noen skriver stadig, hva skal vi gjøre med slike ? Anonymkode: b7191...c76 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Står det i Vg om hatet om Tamima, han som drepte henne. Jeg vet det er mye slikt i denne verden blant mennesker. Hva tenker dere om dem som er ute etter å skade og drepe andre personer? Nå vet jeg det er folk inne her som har slikt i tankene sine. Når folk ikke kan snakke sammen for å løse problemer men tyr heller til vold og drap. Som noen skriver stadig, hva skal vi gjøre med slike ? Anonymkode: b7191...c76 Du må linke dette🙂eller så blir administrator her irritert på deg holder ikke og skrive VG ser du. Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.