Gå til innhold

Når en litt stygg gammel mann ikke vil ha deg fordi du ikke er pen og slank nok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg er kanskje ikke den peneste eller den ned slankest finest kropp. 

Traff en mann på tinder. 62 åring. Ikke den peneste han heller og ikke den peneste kroppen, pluss mar kort sikkert 160 men vi hadde det veldig hyggelig sammen og jeg ville fortsette bli kjent. 

Likevel virket det tydelig for meg at jeg ikke var pen nok fordi han til slutt forklarte at han bare ikke var ute etter noe seriøst. Det virket som han likte meg så hvorfor går han fra å potensielt ønske langvarig forhold til bare noe useriøst? 

Gjorde det slutt da, hadde jo vært tydelig på hva jeg var ute etter. 

Han har senere også sendt meg hyggelige meldinger. Men hva er hensikten? Få mer sex potensielt? 

Har menn for høye forventninger/ krav mht utseende? 

Anonymkode: 15533...7b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, folk har forskjellig smak. Tar du  "hvemsomhelst", bare fordi du ikke er den peneste eller slankeste? Dessuten må man jo kunne se for seg å tilbringe livet sammen med personen bak utseendet også, for å gå videre med et forhold. Bare aksepter at dere ikke var en match. 

Anonymkode: aa67d...b68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Traff en mann på tinder. 62 åring. Ikke den peneste han heller og ikke den peneste kroppen, pluss mar kort sikkert 160 men vi hadde det veldig hyggelig sammen og jeg ville fortsette bli kjent. 

Likevel virket det tydelig for meg at jeg ikke var pen nok fordi han til slutt forklarte at han bare ikke var ute etter noe seriøst. Det virket som han likte meg så hvorfor går han fra å potensielt ønske langvarig forhold til bare noe useriøst? 

Han har senere også sendt meg hyggelige meldinger. Men hva er hensikten? Få mer sex potensielt? 

Er 62 "gammel"? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 396fb...75f

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å ombestemme seg om den første gløden forsvinner. Det er mye som være årsaken til det.

Anonymkode: 9e7b7...294

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er 62 "gammel"? Hvor gammel er du?

Mer enn ti år yngre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er vanlig å ombestemme seg om den første gløden forsvinner. Det er mye som være årsaken til det.

Anonymkode: 9e7b7...294

Det er uansett litt svindel. Får ha lykke te med å finne en han vil ha. 

Grendel
Skrevet

Det er umulig å si akkurat hvorfor han ikke vil gå videre med noe seriøst. Jeg vet ikke hvorfor du tror det handler om utseendet.

Det kan være fordi han ikke føler det er god nok match til å velge deg for resten av livet, selv om dere har det hyggelig. Det er litt rart å fortsette å sende meldinger etter at du har avsluttet.

Babette
Skrevet

Jeg er enig med Grendel. Dette handler neppe om at du ikke er pen nok.

Kanskje han merker at det ikke er noen gnist fra din side? Du sier at dere hadde det hyggelig sammen, men det spørs om det er nok.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke det var på grunn av at du ikke var pen nok. Mange menn sier de er ute etter et seriøst forhold, når de egentlig er ute etter noe uforpliktende. Han ønsker sikkert bare kos, nærhet og sex siden han fortsetter og sende deg meldinger. Drop han.

Anonymkode: 05a43...cc4

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange menn sier de er ute etter et seriøst forhold, når de egentlig er ute etter noe uforpliktende.

Man kan ha både seriøse og uforpliktende forhold, og alt imellom - så lenge man behandler hverandre med respekt og verdighet. Det er ikke gjensidig utelukkende. Et mer nyansert syn på hele spekteret av relasjonsformer hadde løst mange problemer for alle kjønn.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (27 minutter siden):

Man kan ha både seriøse og uforpliktende forhold, og alt imellom - så lenge man behandler hverandre med respekt og verdighet. Det er ikke gjensidig utelukkende. Et mer nyansert syn på hele spekteret av relasjonsformer hadde løst mange problemer for alle kjønn.

Enig.
Og så lenge man er ærlig på hva man egentlig ønsker. Noe som enkelte har problemer med.
Ønsker man bare en person og ha sex med, si det. Problemet er at da blir det ikke så mye sex. Da synes vel enkelte at det er bedre og late som om man ønsker noe mer. For og oppnå det man vil. 

Anonymkode: 05a43...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Han hørtes for gammel ut i forhold til deg han er nok ute etter sex. 

Anonymkode: 8ed3f...789

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mer enn ti år yngre. 

Ser du noen fremtid med en gammel og stygg mann?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ønsker man bare en person og ha sex med, si det. Problemet er at da blir det ikke så mye sex.

Snakker du av egen erfaring nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ser du noen fremtid med en gammel og stygg mann?

Jeg tenkte å gi litt stygge gamle menn en sjanse. Kanskje jeg forelsker meg i han for andre egenskaper han har. Er jo heller ikke noe maleri selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...