AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Altså, jeg er kanskje ikke den peneste eller den ned slankest finest kropp. Traff en mann på tinder. 62 åring. Ikke den peneste han heller og ikke den peneste kroppen, pluss mar kort sikkert 160 men vi hadde det veldig hyggelig sammen og jeg ville fortsette bli kjent. Likevel virket det tydelig for meg at jeg ikke var pen nok fordi han til slutt forklarte at han bare ikke var ute etter noe seriøst. Det virket som han likte meg så hvorfor går han fra å potensielt ønske langvarig forhold til bare noe useriøst? Gjorde det slutt da, hadde jo vært tydelig på hva jeg var ute etter. Han har senere også sendt meg hyggelige meldinger. Men hva er hensikten? Få mer sex potensielt? Har menn for høye forventninger/ krav mht utseende? Anonymkode: 15533...7b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Altså, folk har forskjellig smak. Tar du "hvemsomhelst", bare fordi du ikke er den peneste eller slankeste? Dessuten må man jo kunne se for seg å tilbringe livet sammen med personen bak utseendet også, for å gå videre med et forhold. Bare aksepter at dere ikke var en match. Anonymkode: aa67d...b68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Altså, jeg er kanskje ikke den peneste eller den ned slankest finest kropp. Traff en mann på tinder. 62 åring. Ikke den peneste han heller og ikke den peneste kroppen, pluss mar kort sikkert 160 men vi hadde det veldig hyggelig sammen og jeg ville fortsette bli kjent. Likevel virket det tydelig for meg at jeg ikke var pen nok fordi han til slutt forklarte at han bare ikke var ute etter noe seriøst. Det virket som han likte meg så hvorfor går han fra å potensielt ønske langvarig forhold til bare noe useriøst? Gjorde det slutt da, hadde jo vært tydelig på hva jeg var ute etter. Han har senere også sendt meg hyggelige meldinger. Men hva er hensikten? Få mer sex potensielt? Har menn for høye forventninger/ krav mht utseende? Anonymkode: 15533...7b2 Er 62 "gammel"? Hvor gammel er du? Anonymkode: 396fb...75f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Det er vanlig å ombestemme seg om den første gløden forsvinner. Det er mye som være årsaken til det. Anonymkode: 9e7b7...294 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er 62 "gammel"? Hvor gammel er du? Anonymkode: 396fb...75f Mer enn ti år yngre. Anonymkode: 15533...7b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vanlig å ombestemme seg om den første gløden forsvinner. Det er mye som være årsaken til det. Anonymkode: 9e7b7...294 Det er uansett litt svindel. Får ha lykke te med å finne en han vil ha. Anonymkode: 15533...7b2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.