AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Hva er grunnen til at du henger her? Anonymkode: 4e3cc...093 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Tenker her på psykiatriforumet. Anonymkode: 4e3cc...093 0 Siter
Glitter Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Synes det er interessant pluss jeg kan stille spørsmål jeg lurer på. 1 Siter
Sjø Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Synes det er fint å kunne få svar på spørsmål og også å bidra med å svare på spørsmål. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli For å kunne utlevere mine innerste tanker i dagboken, siden jeg aldri fikk muligheten til å gjøre det i gruppeterapi. 0 Siter
Havfruen Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Jeg oppdaget siden som 40-åring da først ble syk. Ønsker å kunne støtte eventuelt hjelpe andre, samt få svar og refleksjoner på det jeg selv lurer på. Liker spesielt godt svarene til nachnoo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Fordi vi har en psykiater her. Anonymkode: abb86...ff2 0 Siter
Vendi Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Blant annet fordi jeg noen ganger trenger svar på spørsmål, og at jeg kanskje også innimellom kan hjelpe noen andre. Dessuten synes jeg det kan være litt trivelig her. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli fordi da føler jeg meg mindre alene, at jeg ikke er alene om å slite psykisk Anonymkode: 29068...334 0 Siter
krøll9 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Det er ikke mulig for meg å være såpass åpen på noen annen arena. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.