AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei! Jeg følges opp av et team og da jeg møtte en fra teamet i går så sa hun at hun skulle se på om det kom noen til meg idag også. Jeg er litt redd for å fremstå masete o.l. og lurer på om det er innafor å sende denne smsen: "Hei, kommer det noen i dag? Ikke meningen å mase, bare greit å vite 🙂". Hva tenker dere er det ok å sende sms eller bør jeg bare vente det ut litt til? Anonymkode: d1243...198 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kutt ut den siste setningen og smilefjeset. Skriv heller at du er usikker på hva som egentlig ble avtalt igår. Endret 1 time siden av psykedeliker 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Kutt ut den siste setningen og smilefjeset. Skriv heller at du er usikker på hva som egentlig ble avtalt igår. Bedre? 'Hei, kommer det noen i dag? Synes du sa i går at det kanskje kom noen, men ble litt usikker på hva vi avtalte 🙂" Anonymkode: d1243...198 0 Siter
psykedeliker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Ja den er bra, men syns fortsatt du skal droppe smilefjeset, med mindre det er en del av deres vanlige kommunikasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Ja den er bra, men syns fortsatt du skal droppe smilefjeset, med mindre det er en del av deres vanlige kommunikasjon. Ok, takk for hjelpen. Jeg droppet smilefjeset. Jeg bruker det som oftest og de bruker det av og til. Anonymkode: d1243...198 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.