Gå til innhold

Sende sms om det kommer noen i dag eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg følges opp av et team og da jeg møtte en fra teamet i går så sa hun at hun skulle se på om det kom noen til meg idag også. Jeg er litt redd for å fremstå masete o.l. og lurer på om det er innafor å sende denne smsen: "Hei, kommer det noen i dag? Ikke meningen å mase, bare greit å vite 🙂".

Hva tenker dere er det ok å sende sms eller bør jeg bare vente det ut litt til?

Anonymkode: d1243...198

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet (endret)

Kutt ut den siste setningen og smilefjeset. Skriv heller at du er usikker på hva som egentlig ble avtalt igår.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Kutt ut den siste setningen og smilefjeset. Skriv heller at du er usikker på hva som egentlig ble avtalt igår.

Bedre? 'Hei, kommer det noen i dag? Synes du sa i går at det kanskje kom noen, men ble litt usikker på hva vi avtalte 🙂"

Skrevet

Ja den er bra, men syns fortsatt du skal droppe smilefjeset, med mindre det er en del av deres vanlige kommunikasjon.

Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Ja den er bra, men syns fortsatt du skal droppe smilefjeset, med mindre det er en del av deres vanlige kommunikasjon.

Ok, takk for hjelpen. Jeg droppet smilefjeset. Jeg bruker det som oftest og de bruker det av og til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...