AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec Hvordan tror du at du kan gå frem her for å endre dette? Anonymkode: 7c74d...de4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden stjernestøv skrev (40 minutter siden): Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det. Anonymkode: 8cec6...fec Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 Forresten, ser nå i startinnlegget at du går i behandling. Har du tatt opp dette med behandler? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 Å snu tankene. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å snu tankene. Anonymkode: 8cec6...fec Har du tatt dette opp med behandler? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Da fortsetter du med så mange glass vin du trenger for å bli kvitt den tanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.