Gå til innhold

Jeg har en blokkering i hjernen/sjelen som nekter meg selv godhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende).

Anonymkode: 8cec6...fec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende).

Hvordan tror du at du kan gå frem her for å endre dette?

Anonymkode: 7c74d...de4

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (40 minutter siden):

Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. 

Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det.

Hva er det du ikke mestrer?

Går du til behandling?

Anonymkode: 2aff1...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går du til behandling?

Forresten, ser nå i startinnlegget at du går i behandling. Har du tatt opp dette med behandler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Går du til behandling?

Å snu tankene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å snu tankene.

Har du tatt dette opp med behandler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent".

Da fortsetter du med så mange glass vin du trenger for å bli kvitt den tanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...