AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec Hvordan tror du at du kan gå frem her for å endre dette? Anonymkode: 7c74d...de4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Andre som kjenner på det samme? Er det mulig å snu dette når mønsteret er så fastlåst og rigid? Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Annet eksempel er at jeg er i terapi med ny terapeut. Jeg kjenner en snev av varme fra han og vil avslutte terapien (det blir overveldende). Anonymkode: 8cec6...fec Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli stjernestøv skrev (40 minutter siden): Du kan erstatte de negative tankene med positive tanker, begynne der. Du er like verdi som alle andre og fortjener alt godt. Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utfordringen/problemet ligger i at jeg ikke mestrer det. Anonymkode: 8cec6...fec Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 Forresten, ser nå i startinnlegget at du går i behandling. Har du tatt opp dette med behandler? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er det du ikke mestrer? Går du til behandling? Anonymkode: 2aff1...3c7 Å snu tankene. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å snu tankene. Anonymkode: 8cec6...fec Har du tatt dette opp med behandler? Anonymkode: 2aff1...3c7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksempler på dette er at jeg er ute og tar et glass vin. Tankene mine kommer fort; "dette har du ikke fortjent". Da fortsetter du med så mange glass vin du trenger for å bli kvitt den tanken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli psykedeliker skrev (7 minutter siden): Da fortsetter du med så mange glass vin du trenger for å bli kvitt den tanken. Da blir det flatfylla i ganske mange år fremover. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du tatt dette opp med behandler? Anonymkode: 2aff1...3c7 Jeg har uttrykt at det kjennes umulig ut, ja. Han snakket om at prosesser tar tid. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da blir det flatfylla i ganske mange år fremover. Det er mulig, men du har i alle fall løst problemet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli psykedeliker skrev (8 minutter siden): Det er mulig, men du har i alle fall løst problemet. Det har du helt rett i. Eneste som er litt kjipt er at jeg får et alkoholproblem istedet. Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
krøll9 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ja. Det jeg gjør er å gjøre ting som jeg anser som nyttige, enten for familien, samfunnet eller på annen måte som kan rettferdiggjøres som fornuftig, og som jeg også liker å holde på med selv. Å skrive om egne tanker på forum er ikke en av de tingene, så det er litt slit når jeg har så trang til det 😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har uttrykt at det kjennes umulig ut, ja. Han snakket om at prosesser tar tid. Anonymkode: 8cec6...fec Har han lært deg noen verktøy da? Dette er omtrent de samme tankene som jeg slet med for en god stund tilbake. Da hjalp ABCD metoden på meg, og selv om det tar tid, som det så klart gjør uansett hva, så hjalp det veldig på det jeg selv kalte filletanker. Anonymkode: 97835...3b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har han lært deg noen verktøy da? Dette er omtrent de samme tankene som jeg slet med for en god stund tilbake. Da hjalp ABCD metoden på meg, og selv om det tar tid, som det så klart gjør uansett hva, så hjalp det veldig på det jeg selv kalte filletanker. Anonymkode: 97835...3b8 Trodde du også på tankene som sannheter? Anonymkode: 8cec6...fec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.