AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Den forrige jeg datet,,ville bare treffes på hans kontor. Ingen andre der enn ham. Jegynte å få følelsen av at noe var galt, men han sa at grunnen var oppussing, og st vi snart skulle få være et annet sted. Han prøvde å lage fremtids bilder, gi meg forhåpninger, som å si dette skal vi vårt soverom etc. Vi skal ta en tur på cruise båt. Jeg skal kjøpe deg masse greier. Dette bet ikke mye på meg, etter masse tidligere skuffelser, så trakk skuldre til det egentlig. Men ville fortsatt se hvor dette kunne gå. Så fant jeg ut at han er gift. Slik som jeg kunne tenke meg, men syns det er vanskelig å tro at en "ambulanse personell: kunne lyver så mye, dessuten var/virket han så koselig...jeg er ganske irritert over situasjonen. Har egentlig mest lyst til å ringe kona, eller gi han litt egg. Men jaja. Nå dater jeg en annen, jeg kan ikke dra hjem til han heller, denne gangen fordi han har barn som han har alene omsorg for. Vi kar hatt flere tur dater og kjøre dater. Men jeg sliter nå å tro på at det han sier er sant. Hva bør jeg gjøre? Kutte han ut basert på tidligere erfaringer? Sitter igjen med følelse av at menn lyver, uten hedninger og de lyver godt. Hvordan kan jeg finne ut om han her også er utro løgner eller ikke? Han bor over en time unna. Anonymkode: 8f143...0f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du må insistere på å besøke han hjemme hos han. For å få bekreftet at han er singel. Bare si det. Da unngår dere begge en masse drama. Han vil heller ikke ha ei sur kjerring etter seg som finner ut at han er utro. Ei kjerring som liksom, av samvittighetsgrunner, skal ødelegge forholdet hans og fortelle kona. Bare si det slik. Anonymkode: 42ae9...144 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du må insistere på å besøke han hjemme hos han. For å få bekreftet at han er singel. Bare si det. Da unngår dere begge en masse drama. Han vil heller ikke ha ei sur kjerring etter seg som finner ut at han er utro. Ei kjerring som liksom, av samvittighetsgrunner, skal ødelegge forholdet hans og fortelle kona. Bare si det slik. Anonymkode: 42ae9...144 Sa en utro mann... Anonymkode: 8f143...0f6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.