AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Spretter opp hele tiden. Nesten ingen oppdateringer fra venner, bare rage-bit og lugubre annonser. Og en haug med AI-genererte videoer. 🫤 Er det noe poeng å være på Facebook lenger? Anonymkode: 411ba...ffe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Ja, mye crap på FB nå. Veldig kjipt, det var mitt favoritt SoMe-sted før. Bruker mye mindre tid der nå. Men du kan gå der du kan se feed bare fra venner, det hjelper litt på. Anonymkode: 83753...c69 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Jeg har ikke vært der på over 6 år. Det er synd med enshittification. Jeg likte Facebook før, men ble hacket. Og ettersom det var både masse bilder og mitt fulle navn så var jo det ille. Bra sted for å se hvordan det går med barndomsvenner, onkler tanter, søskenbarn og slik. Men i og med man ikke er anonym er det ikke noe særlig for debatt. Bruker reddit nå for tiden, selv om det jo er ett sted med mange små og store ekkokammer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.