Gå til innhold

Gidder noen hjelpe? Trenger bilde (stort) av en hodeskalle


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Har ikke funnet noen, ikke på google eller andre steder. Det må ikke være så skremmende, helst tegnet, og i A-4 størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, du har ikke flere på lur? Sånne uten tatoveringer? :-)

Og hvordan kan jeg forstørre den? MÅ ha den over et helt A-4 ark. Skal henge ved dørkarmene, og liksom markere hodeskallegrotter de skal gjennom...øhm. Jeg _tror_ det blir bra, bare jeg finner en skalle!! Jeg driver å tenger og måler opp 15 skattekart.

Jeg burde få en medalje for mitt strev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hmm, du har ikke flere på lur? Sånne uten tatoveringer? :-)

Og hvordan kan jeg forstørre den? MÅ ha den over et helt A-4 ark. Skal henge ved dørkarmene, og liksom markere hodeskallegrotter de skal gjennom...øhm. Jeg _tror_ det blir bra, bare jeg finner en skalle!! Jeg driver å tenger og måler opp 15 skattekart.

Jeg burde få en medalje for mitt strev!

Nix, fant bare denne. kan du ikke tegne en da? Ikke vanskelig det, serru, og så kopierer du dem opp.

Skal du til med sånn april-halloween?

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, fant bare denne. kan du ikke tegne en da? Ikke vanskelig det, serru, og så kopierer du dem opp.

Skal du til med sånn april-halloween?

*nysgjerrig*

Nei, men i fjor da vi visste vi skulle flytte, slo vi til med en bursdag som alle var himmelfallen over. Og nå, siden vi da er på et nytt sted, ønsker den kommende 8-åringen nok en uforglemmelig dag. Bare det at nå har vi 1. m trøbbel springene rundt beina...Sist krøyp han:-)ikke like lett å gjennomføre alt da.

Og du vet, alt som er skummelt er gøy.I taket henger 25 ballonger, (puuh, jeg må slutte å røyke! )og 6 pakker med girlandere.

Ja, jeg prøvde å tegne, men jeg fikk det ikke til, den kom ut helt bleik, liten og jævlig fra skriveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men i fjor da vi visste vi skulle flytte, slo vi til med en bursdag som alle var himmelfallen over. Og nå, siden vi da er på et nytt sted, ønsker den kommende 8-åringen nok en uforglemmelig dag. Bare det at nå har vi 1. m trøbbel springene rundt beina...Sist krøyp han:-)ikke like lett å gjennomføre alt da.

Og du vet, alt som er skummelt er gøy.I taket henger 25 ballonger, (puuh, jeg må slutte å røyke! )og 6 pakker med girlandere.

Ja, jeg prøvde å tegne, men jeg fikk det ikke til, den kom ut helt bleik, liten og jævlig fra skriveren!

Kan du ikke ta utskrift av den hodeskallen du fikk i forrige link og legge ett ark på den og tegne av da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke ta utskrift av den hodeskallen du fikk i forrige link og legge ett ark på den og tegne av da??

Joo, det tar bare så lang tid. Føler jeg ikke er helt i rute her. Må bake kaker, og lage gele, og kjøpe snop...og.o...g..Men takk.

Det ender vel med det. Forresten har jeg ikke hodet med meg, så det hadde jeg ikke tenkt på! :-) trenger nok mere kaffe og røykepause foran pc`n heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, det tar bare så lang tid. Føler jeg ikke er helt i rute her. Må bake kaker, og lage gele, og kjøpe snop...og.o...g..Men takk.

Det ender vel med det. Forresten har jeg ikke hodet med meg, så det hadde jeg ikke tenkt på! :-) trenger nok mere kaffe og røykepause foran pc`n heller!!

Skal du ha mange hodeskaller så tegner du ett og kopierer eller scanner inn så mange du selv ønsker:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...