AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg er spesielt knyttet til noen av mine nieser/nevøer, selv om vi ikke alltid treffes så ofte, så er de veldig ofte i mine tanker. Anonymkode: b5d00...9e2 0 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er spesielt knyttet til noen av mine nieser/nevøer, selv om vi ikke alltid treffes så ofte, så er de veldig ofte i mine tanker. Anonymkode: b5d00...9e2 Samme her. Da datteren var liten, så hadde jeg alltid med venninne(r) på turer (Både dagsturer og overnattingsturer) Ble jo glad i de også, de var jo en del av livet mitt. Jeg var dessuten mammataxi og hadde som regel full bil. Godt å få ungene trygt hjem (vi bodde slik til at det ikke gikk så mye buss) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden emilie321 skrev (2 minutter siden): Samme her. Da datteren var liten, så hadde jeg alltid med venninne(r) på turer (Både dagsturer og overnattingsturer) Ble jo glad i de også, de var jo en del av livet mitt. Jeg var dessuten mammataxi og hadde som regel full bil. Godt å få ungene trygt hjem (vi bodde slik til at det ikke gikk så mye buss) Veldig koselig å invitere små og større venner med på aktiviteter😊 Anonymkode: b5d00...9e2 0 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig koselig å invitere små og større venner med på aktiviteter😊 Anonymkode: b5d00...9e2 Ja, det er det. Og veldig hyggelig når jeg får høre at de husker dette godt fra barndommen og at de setter pris på de minnene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.