Gå til innhold

canal digital


mettemo

Anbefalte innlegg

Nå er jeg missfornøyd med canal digital.Før påske bestilte jeg den digetalebokesen,med et rabatt kort til nytt hode til parabolen.

Grunnen til dette var at tvn skulle begynne å sende digetalt fra 1 apr.

Boksen kom før påske den,men ingen rabatt kort på hode var der.

Tok en telefon og fikk bekreftet at det ble sent ut seperat, og at jeg ville motta det innen 14 dager.(senest)

Vi venter og venter, men ingenting skjer.Jeg purrer på tlf, en gang ,to ganger ,tre ganger osv.Hver gang sier de at den er på vei.

Tirsdag drister canal digital seg med en markedsundersøkelse.De lurer på om jeg er fornøyd med det nye anlegget,og hvilken kanal jeg ser mest på.

Hva sier en da *ler* så jeg forklarer på en fin måte.

Jeg kan ikke koble til boksen pga at jeg trenger hode for å få forbindelse,og da kan jeg jo ikke se tvn ,som jeg bruker mest sammen med tv2.

Dama må bare le litt oppgitt ,for dette var det hun hadde fått høre hele kvelden.

I går ringte jeg igjen, denne gangen spurte jeg ,hvorfor det var så vanskelig å sende ut disse kupongene.EEEEHHHHH,ØHHHHH sier mannen, du ser vi har hatt en liten intern svikt her, men nå har vi sendt ut over 2000 denne uken.Hvis jeg ikke har mottatt den ved ukeslutt må jeg ta kontakt igjen.

Sent ut over 2000 dette kaller jeg ikke en LITEN intern svikt.Total mangel på kommunikasjon er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær dessuten klar over at butikken sannsynligvis ikke vil gi deg den rabatten, men nøyer seg med å stemple rabattkortet slik at du selv må sende det inn til Canal Digital. Du må altså sjøl legge ut i butikken.

Dette fordi det var så mye kluss med utbetalingene fra CD til butikkene at mange har sett seg lei. Jeg måtte gjøre det slik sjøl, og fikk da de 400 avskrevet abonnementsfakturaen min fra CD i stedet.

Ellers har jeg et par "morsomme" historier om CD's kundeservice, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær dessuten klar over at butikken sannsynligvis ikke vil gi deg den rabatten, men nøyer seg med å stemple rabattkortet slik at du selv må sende det inn til Canal Digital. Du må altså sjøl legge ut i butikken.

Dette fordi det var så mye kluss med utbetalingene fra CD til butikkene at mange har sett seg lei. Jeg måtte gjøre det slik sjøl, og fikk da de 400 avskrevet abonnementsfakturaen min fra CD i stedet.

Ellers har jeg et par "morsomme" historier om CD's kundeservice, ja..

Såpass, blir så lei av dette tullet.Klart jeg kan jo bare dra og kjøpe hode til full pris og hoppe,.................... i cd, men nå begynner det å bli en prinsipp sak.

Det var da enda godt at du fikk fradrag på regningen, for det du måtte legge ut.

Kundeveileden ville jo at jeg bare skulle snakke med min lokale parabol forhandler,få hode billig og levere inn kupongen nå den kom.Det er helt uaktuelt for meg.

Så nå får jeg se hva som skjer, er mest frista til å sende alt i retur, har opplegg til kabel her, så tvn skal jeg nok få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...