AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Er dere noe dere snakket om i siste time og du fikk tilbud om? Jeg fikk tilbud. H*n sjekker mailen hver dag, så vi må bare lage en avtale først. Kunne forresten tenkt med telefonsamtale istedenfor video. Hater mitt eget speilbilde. Anonymkode: f55b3...951 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Nei, det er verken tilbudt eller nødvendig. Jeg jobber med det vi snakker om i timene på egen hånd. Men det blir et langt opphold, 4 uker + 3 uker litt senere. Så starter vi opp for fullt igjen i midten av august 🙂 Anonymkode: a5fa3...41d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, det er verken tilbudt eller nødvendig. Jeg jobber med det vi snakker om i timene på egen hånd. Men det blir et langt opphold, 4 uker + 3 uker litt senere. Så starter vi opp for fullt igjen i midten av august 🙂 Anonymkode: a5fa3...41d Så godt at du kjenner på mestring en lang sommerferie! Kan jeg spørre hva som er problemstillingen? Anonymkode: f55b3...951 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Synes det er en uting at psykologer, og andre, skal sjekke mail hver dag og være tilgjengelig i ferien. Da er det jo ikke ferie. Da burde de heller bli bedre til å få inn vikarer som kan dekke opp for dem i ferien. Anonymkode: 289dd...e4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Synes det er en uting at psykologer, og andre, skal sjekke mail hver dag og være tilgjengelig i ferien. Da er det jo ikke ferie. Da burde de heller bli bedre til å få inn vikarer som kan dekke opp for dem i ferien. Anonymkode: 289dd...e4f Min psykolog sa at han sjekker mail hver dag i ferien fordi det er en livsstil. Anonymkode: f55b3...951 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er en uting at psykologer, og andre, skal sjekke mail hver dag og være tilgjengelig i ferien. Da er det jo ikke ferie. Da burde de heller bli bedre til å få inn vikarer som kan dekke opp for dem i ferien. Anonymkode: 289dd...e4f Det er ikke så uvanlig å ha en jobb hvor man må være litt tilgjengelig selv i ferie. Jeg har aldri jobbet i helse men i de jobbene jeg har hatt har jeg aldri kunnet ha ferie uten å være tilgjengelig på epost, sms, telefon, innimellom fysisk osv. Å ha fullstendig ferie er nok forbehold folk som ikke jobber i helse og heller ikke jobber i lederstillinger eller har ansvarsområder. Det må være en av fordelene ved å jobbe «på gulvet». 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Det er ikke så uvanlig å ha en jobb hvor man må være litt tilgjengelig selv i ferie. Jeg har aldri jobbet i helse men i de jobbene jeg har hatt har jeg aldri kunnet ha ferie uten å være tilgjengelig på epost, sms, telefon, innimellom fysisk osv. Å ha fullstendig ferie er nok forbehold folk som ikke jobber i helse og heller ikke jobber i lederstillinger eller har ansvarsområder. Det må være en av fordelene ved å jobbe «på gulvet». Jeg er uansett veldig takknemlig for at jeg tilbudet. Synes også at h*n skulle/burde tatt helt fri, men det er en "way of living" som h*n nok trives med. Anonymkode: f55b3...951 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.