Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kom på styreleder har taushetsplikt mulig h*n ikke kan si noe. Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (1 minutt siden): Kom på styreleder har taushetsplikt mulig h*n ikke kan si noe. Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 Ja, det har h*n skal det stå. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det det han h*n du er inne på noe der. Anonymkode: 30d99...9e2 Det er ikke lov å diskutere med deg selv. Dvs å utgi seg for både å være anonym og med nick Anonymkode: 4c23d...2cc 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke lov å diskutere med deg selv. Dvs å utgi seg for både å være anonym og med nick Anonymkode: 4c23d...2cc Jeg diskuter ikke med meg selv da tar du feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (Akkurat nå): Jeg diskuter ikke med meg selv da tar du feil. Ikke jeg heller. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi legger den sakken død nå vi kommer ikke fram til så mye her inne om hva som blir gjort og ikke fra styrehold. Anonymkode: 30d99...9e2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.