Gå til innhold

Retvizan!!!!!!!!!!! >:-(


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Du e jo skummel!! Den hodeskallen din vil IKKE forlate maskina mi!! Den er der, reagerer ikke på at jeg vil lukke siden! E den førhæksa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Jeg har pusla litt med voodoo alteret mitt i dag, ofra et par nabokatter og sånt. Var litt ukonsentrert, mulig det har slått inn på pc-en din. Gudene liker ikke slarv.

*ordner opp etter seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pusla litt med voodoo alteret mitt i dag, ofra et par nabokatter og sånt. Var litt ukonsentrert, mulig det har slått inn på pc-en din. Gudene liker ikke slarv.

*ordner opp etter seg*

Den er ennå!! der! Klin umulig å fjerne! Mulig jeg må skrive den ut, så den ikke blir fornærma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den er ennå!! der! Klin umulig å fjerne! Mulig jeg må skrive den ut, så den ikke blir fornærma??

Faen asså, det er Legba som står bak dette her, han er ikke akkurat noen tålmodig sjel. Kanskje jeg må blidgjøre ham med ei kråke, er jo pokker meg ikke flere katter igjen i nabolaget her! *Hmphfr*

Ikke helt lette å få tak i de kråkene...

Hmm, prøvd å restarte?

*øyner en sjanse til å slippe unna kråkejakt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen asså, det er Legba som står bak dette her, han er ikke akkurat noen tålmodig sjel. Kanskje jeg må blidgjøre ham med ei kråke, er jo pokker meg ikke flere katter igjen i nabolaget her! *Hmphfr*

Ikke helt lette å få tak i de kråkene...

Hmm, prøvd å restarte?

*øyner en sjanse til å slippe unna kråkejakt*

SLIPP DEN KRÅKA STRAKS ! Og så går du og sender bilder !!! Huusj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fram med henda - sprik med fingra!

Sånn ja.

Og føllet skal hete.......

*mumlemumlemumle*

Sånn ! FORNØYD ! Kjerring....Hrmpf !

Dessuten så er du "borte". Åffer det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*mumlemumlemumle*

Sånn ! FORNØYD ! Kjerring....Hrmpf !

Dessuten så er du "borte". Åffer det ?

Hva er det du mumler?

Borte? Å, du mener msn, he he. Jo fordi jeg ikke helt har tid til å være der. Skrevet mail og kort til Eddi, slåss og vært innom her på dol. Kommer forresten ikke inn på FC sida, hmm, får sende en sms til Paalsnusken.

Nå må jeg logge av. skal lage middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du mumler?

Borte? Å, du mener msn, he he. Jo fordi jeg ikke helt har tid til å være der. Skrevet mail og kort til Eddi, slåss og vært innom her på dol. Kommer forresten ikke inn på FC sida, hmm, får sende en sms til Paalsnusken.

Nå må jeg logge av. skal lage middag.

BILDE ! Gry sitter liksom og venter dah....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...