AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Med en satt ramme med feks 2 sendte mailer hver? Er mest glad i å skrive.... vil ikke at han skal bli sur eller sint på meg fordi jeg spør. @nachnoo🌞 Anonymkode: 2ee36...e9b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg blir helt sliten av alle disse trådene dine om forholdet til behandler. Kan dere ikke bruke en time på å snakke om dette? Du er altfor opphengt i vedkommende. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: 15622...e77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Du trenger ikke bekreftelse herfra på hver eneste epost eller sms du skal sende. Det går helt fint uten Anonymkode: f0a68...010 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med en satt ramme med feks 2 sendte mailer hver? Er mest glad i å skrive.... vil ikke at han skal bli sur eller sint på meg fordi jeg spør. @nachnoo🌞 Anonymkode: 2ee36...e9b Jeg har skrevet det mange ganger før, og jeg kan godt skrive det igjen: Man kan spørre om alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.