Gå til innhold

Hvor på Oslo S er et fint og synlig sted å møtes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: b27ad...d1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det der tigeren er?

Anonymkode: 13bd5...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på sammenheng. Hvem skal du møte? Hva skal dere gjøre? Bare møtes for å gå et annet sted eller tenker du spisested?

Anonymkode: 7156f...8e6

frosken
Skrevet

Enten ved den store tavla i avgangshallen som viser oversikten over  alle togene eller ved tigeren foran Oslo S.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det der tigeren er?

Anonymkode: 13bd5...6cf

Hvis det er date,,ikke velg tigeren eller noe sted som er synlig fra alle kanter. Jeg har avtalt tre ganger å møte noen her. Hver av de tre ganger dukket ikke vedkommende opp. To av tilfellene blokkerte de meg plutselig. Det er noen kjipe folk eller troll som opererer slik. De later som de har sett deg og så blokker deg. Virker somnen " greie". Eller de ser deg duns du er for feit " blokker deg". Ville valgt et sted som er mindre vanskelig å se en person på avstand og stikke. Eller et sted med lite folk, sånn at det er enkelt for deg å få øye på vedkommende. Ekkelt mår man kanskje blir beskuet fra avstand, men vedkommende har ikke baller nok til å si hei, selv om det er hei, du er dessverre ikke min type. Bare ghost uten forklaring. 

Anonymkode: 86719...c4b

Worrisome_plenty
Skrevet

Hadde date på McDonald’s av alle steder, i Østbanehallen. Funket fint det. Vi tok hver vår burger og en brus. Budsjett-date. Det ble en date nr 2 i marka.

Skrevet (endret)

Lange klokken som lyser opp. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...