Gå til innhold

Er du noen gangr så lat at du blir i senga eller sofaen hele dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at slike late dager er bra/ nødvendig?  Eller skam og dårlig for helsa?

Anonymkode: d2b12...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dårlig for helsa.

Anonymkode: a288d...317

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånne dager. Ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg har kompleks ptsd og i perioder ikke klarer inntrykk utenfra, er høysensitiv for lyder og brå bevegelser og annet. Det er en måte å regulere meg på så jeg ikke skal bli altfor overaktivert. 

Anonymkode: 9151a...301

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror du at slike late dager er bra/ nødvendig?  Eller skam og dårlig for helsa?

Anonymkode: d2b12...bdc

Nei. Men som en annen her er inne på - det er STOR forskjell på om man ikke klarer å gjøre annet fordi man er syk, eller om man rett og slett ikke gidder fordi man er lat. Jeg kan selvfølgelig ha late dager, men jeg skal faktisk være syk, eller været skal være fryktelig dårlig, for at jeg ikke skal komme meg ut en liten tur i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri en hel dag iom at jeg jobber. Men ganske mange timer etterpå. Er helt skutt (deprimert).

Anonymkode: 46645...dc3

Skrevet

det går veldig opp og ned. noen ganger har jeg et enormt søvnbehov, andre ganger flyr jeg på trening hver dag 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...