AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror du at slike late dager er bra/ nødvendig? Eller skam og dårlig for helsa? Anonymkode: d2b12...bdc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er dårlig for helsa. Anonymkode: a288d...317 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har sånne dager. Ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg har kompleks ptsd og i perioder ikke klarer inntrykk utenfra, er høysensitiv for lyder og brå bevegelser og annet. Det er en måte å regulere meg på så jeg ikke skal bli altfor overaktivert. Anonymkode: 9151a...301 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tror du at slike late dager er bra/ nødvendig? Eller skam og dårlig for helsa? Anonymkode: d2b12...bdc Nei. Men som en annen her er inne på - det er STOR forskjell på om man ikke klarer å gjøre annet fordi man er syk, eller om man rett og slett ikke gidder fordi man er lat. Jeg kan selvfølgelig ha late dager, men jeg skal faktisk være syk, eller været skal være fryktelig dårlig, for at jeg ikke skal komme meg ut en liten tur i det minste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Aldri en hel dag iom at jeg jobber. Men ganske mange timer etterpå. Er helt skutt (deprimert). Anonymkode: 46645...dc3 0 Siter
Marye Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden det går veldig opp og ned. noen ganger har jeg et enormt søvnbehov, andre ganger flyr jeg på trening hver dag 0 Siter
Musikk Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Ja, senes i dag med meg er jo søndag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.