AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg føler det er noe som skjer når jeg får spern inni meg. Det føles som livmor blir glad og som om kroppen restitueres ( heales). Blir glad av det. Uten sædavgang er sex en skuffelse. Er det noe i dette, eller jeg bare innbiller meg ting? Anonymkode: 3da30...c02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg føler det er noe som skjer når jeg får spern inni meg. Det føles som livmor blir glad og som om kroppen restitueres ( heales). Blir glad av det. Uten sædavgang er sex en skuffelse. Er det noe i dette, eller jeg bare innbiller meg ting? Anonymkode: 3da30...c02 Tja, du tenner tydeligvis veldig på det så da vil det gi deg nytelse og glede. Anonymkode: ac8a1...c8b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Du blir glad, men en kropp kan jo ikke bli glad. Kroppen har ikke følelser, det er det du som har, dvs hjernen. Anonymkode: 73baf...6db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du blir glad, men en kropp kan jo ikke bli glad. Kroppen har ikke følelser, det er det du som har, dvs hjernen. Anonymkode: 73baf...6db Regnes ikke hjernen som en del av kroppen? Anonymkode: 3da30...c02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du blir glad, men en kropp kan jo ikke bli glad. Kroppen har ikke følelser, det er det du som har, dvs hjernen. Anonymkode: 73baf...6db Klart man kan bli glad i kroppen! Anonymkode: ac8a1...c8b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Regnes ikke hjernen som en del av kroppen? Anonymkode: 3da30...c02 Ja, så du blir glad, ikke kroppen (alt av kropp som ikke er hjerne). AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klart man kan bli glad i kroppen! Anonymkode: ac8a1...c8b Nei, kroppen (alt av kropp som ikke er hjerne) kan ikke føle følelser. Det er det hjernen som gjør. Anonymkode: 73baf...6db 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.