Gå til innhold

Ekstrem tretthet når jeg gikk på ferie ( hva kan det si om stress-nivået mitt?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tvinger og presser meg selv til å holde på en 50% stilling på tross av at jeg har utmattelse og bp-depresjon. Jobben gir meg mening selv om jeg er helt tom når jeg går hjem. Jeg tenker på nå om jeg egentlig "fyrer på adrenalin" altså går på tomgang, men stress holder meg gående og om det opprettholder utmattelsen. Eller om det er positivt å ha den strukturen på dagen som jeg da får. 

Gikk på ferie på fredag og alt jeg vil er å sove.

Anonymkode: 92886...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du nå hatt denne bp-depresjonen din?

Anonymkode: ec39a...299

Skrevet (endret)

Dette er strengt tatt et verdispørsmål, ikke et helsespørsmål. Det er bare du selv som kan vurdere fordeler og ulemper av det å stå i jobb opp mot hverandre. Struktur i hverdagen kan man skape på andre måter enn jobb.

Endret av psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor lenge har du nå hatt denne bp-depresjonen din?

Anonymkode: ec39a...299

Altfor lenge. Mulig det er personlighetsforstyrrelsen og livsbelastning/stress som gir meg mye symptomer.

Skrevet
psykedeliker skrev (14 minutter siden):

Dette er strengt tatt et verdispørsmål, ikke et helsespørsmål. Det er bare du selv som kan vurdere fordeler og ulemper av det å stå i jobb opp mot hverandre. Struktur i hverdagen kan man skape på andre måter enn jobb.

Jeg har store problemer med å finne "driven" utenom jobb. Det er liksom så selfølgelig for meg at man skal jobbe. Jeg har høy arbeidsmoral. Ble bare litt nysjerrig på om jeg opprettholder utmattelsen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har høy arbeidsmoral.

Det er ingen som har høyere arbeidsmoral enn profesjonelle unnasluntrere, så der har du litt å "jobbe" med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...