AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At det viste seg å være noe annet? Anonymkode: 97d41...27a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At det viste seg å være noe annet? Det er vi fortsatt uenige om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, jeg gar hatt psykoser. Men ikke sånn som man tenker på som tradisjonelt " psykotisk". Anonymkode: 67801...36e 0 Siter
Marye Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ja jeg synes ikke jeg hadde psykose under den ene innleggelsen jeg hadde. men for det meste har det stemt 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men ikke sånn som man tenker på som tradisjonelt " psykotisk". Vil du utdype? 0 Siter
eira_mathea Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har hatt psykotiske symptom står det i epikriser og det stemmer. Det har vært veldig ubehagelig de gangene det har skjedd og det har vært i sammenheng med depresjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden eira_mathea skrev (15 minutter siden): Jeg har hatt psykotiske symptom står det i epikriser og det stemmer. Det har vært veldig ubehagelig de gangene det har skjedd og det har vært i sammenheng med depresjoner. Jeg også. Men psykotiske symptomer er ikke psykose. Anonymkode: 1fece...77b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg også. Men psykotiske symptomer er ikke psykose. Anonymkode: 1fece...77b Nei, hva er forskjellen? Min behandler mener det er psykose Anonymkode: 60925...b5f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Min behandler mener det er psykose Da ligger bevisbyrden hos din behandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden psykedeliker skrev (6 minutter siden): Da ligger bevisbyrden hos din behandler. Men er det da god idé å begynne å trappe ned på medisiner selv? Gjøre det som amatør, jeg har lest at det kan være skadelig. Og legene spør hele tiden sprengt om jeg fortsatt tar de. Jeg vet ikke heller, hvis jeg blir skadet av bivirkningene, hvem tar ansvaret, når jeg har ønsket å slutte. Og hvem tar ansvaret om jeg blir skadet av amatørmessig nedtrapping, når jeg har bedt om hjelp og ikke får det. Anonymkode: 67801...36e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.