Gå til innhold

Angående psykoser og internett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som kjenner seg igjen? 

Jeg har hatt flere psykoser. Alle har noe med Internett å gjøre. Ofte diskusjonsforum forum, og ting blir satt i sammenheng med det som skjer i mitt liv. Har cptsd og vært under mye stress, med ekstremt lite søvn i de periodene. 

Det var for eksempel en tråd på en forum hvor alle låtene fra et band ble postet en etter en. Og fra dette fikk jeg to kodete beskjeder. Der det gjaldt å ta kontakt med en jeg forelsket meg i over 20 år siden. Jeg var på jobb tur halvannen time fra hvor han bor og tenk, vurderte faktisk å kjøre en tur... skrev en lang melding, som jeg aldri sendte. ( fordi jeg skjønte at jeg var gal og dette ikke er smart). 

Jeg vet at når man har psykoser så mangler den sunne fornuften ofte. Og jeg vet st mine nærmeste venner sikkert syns jeg babler mye rart i den tiden. 

Jeg sov ekstremt lite, fordi jeg hadde angst, panikkangst og kunne ikke sove selv om jeg virkelig ønsket det. 

Jeg erfarer nok å være lett paranoid. Får lett noia. Internett gjør det helt tydelig verre for meg. Men hver gang slike ting skjer så er jeg delvis klar over at det er bare min hjerne som lager historier, samtidig ønsker jeg at det var sant så mye ( fordi jeg ønsket meg kjærlighet).. Er dette da ordentlig psykose? 

Anonymkode: 176b9...09b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...