Gå til innhold

Noen som IKKE ser kampen i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🙋

Anonymkode: abc2f...0f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, skulle på Åpent

Anonymkode: abc2f...0f4

psykedeliker
Skrevet (endret)

Hvilken kamp? 😜

Endret av psykedeliker
FjellOgDalar
Skrevet

Jeg vet i alle fall om en, men for en gangs skyld var det ikke meg. 

Selv om jeg er lite interessert i fotball, slo det meg da jeg så på nyheter her om dagen at med alt det kjipe som skjer... Krig, jordskjelv, hetebølger...

Da trenger vi noe så "hjernedødt" som fotball, så jeg så for en gangs skyld kampen. Angrer ikke, for den ble spennende. 

Det sagt, så er det helt sikkert mange som ikke har sett den. Media har det med å danne et skeivt bilde av ting og tang. 

AnonymBruker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (7 timer siden):

Jeg vet i alle fall om en, men for en gangs skyld var det ikke meg. 

Selv om jeg er lite interessert i fotball, slo det meg da jeg så på nyheter her om dagen at med alt det kjipe som skjer... Krig, jordskjelv, hetebølger...

Da trenger vi noe så "hjernedødt" som fotball, så jeg så for en gangs skyld kampen. Angrer ikke, for den ble spennende. 

Det sagt, så er det helt sikkert mange som ikke har sett den. Media har det med å danne et skeivt bilde av ting og tang. 

Ja, enig i det emd media. Er nok flere som ikke ser. Og det med at Haaland sier at det er noe av det viktigste som har skjedd i Norsk historie. Jeg håper at han egentlig mener innen idrett, bare glemmer å si det. Ødegård hadde litt mer perspektiv i uttalelsene sine, og Solbakken hadde heldigvis enda mer perspektiv. Synes Solbakken virker reflektert. 

Anonymkode: 770a0...a03

Ikkeanonymnok
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste kamp i VM og har ikke tenkt til å begynne nå.

Glitter
Skrevet

Den gikk for sent for meg. Jeg la meg 2030..

psykedeliker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (10 timer siden):

Da trenger vi noe så "hjernedødt" som fotball, så jeg så for en gangs skyld kampen.

Ja, det er det de vil du skal tro.

FjellOgDalar
Skrevet

Det er det jeg selv velger å tro, og ikke minst mene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...