Havfruen Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Så man muligens bare kan klare seg med en av delene? Jeg har bp2- men kun depresjon (en hypomani), så jeg trenger ikke å bekymre meg for svigninger. @nachnoo 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Av alle medisiner er det meg bekjent kun litium som har dokumentert spesifikk antisuicidal effekt. Om man trenger begge, er det sykehistorien som avgjør. Holder man seg frisk på bare en, trenger man ikke to osv. 0 Siter
Havfruen Skrevet 6. juli Forfatter Skrevet 6. juli nachnoo skrev (47 minutter siden): Av alle medisiner er det meg bekjent kun litium som har dokumentert spesifikk antisuicidal effekt. Om man trenger begge, er det sykehistorien som avgjør. Holder man seg frisk på bare en, trenger man ikke to osv. Interessant. Vet du spesifikt hva det er i Litium som gir denne effekten? Er det slik at nært alle pasienten som strever med problemstillingen har denne gode effekten? Av de du har behandlet. 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Havfruen skrev (1 time siden): Vet du spesifikt hva det er i Litium som gir denne effekten? Nei, det vet verken jeg aller noen annen. Men store studier har vist at det er slik. Min erfaring er at mange får slik virkning, men dette er kun en observasjon og langt fra noe man kan stole mye på. Vi får nøye oss med de store, vitenskapelige studiene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli nachnoo skrev (1 time siden): Nei, det vet verken jeg aller noen annen. Men store studier har vist at det er slik. Min erfaring er at mange får slik virkning, men dette er kun en observasjon og langt fra noe man kan stole mye på. Vi får nøye oss med de store, vitenskapelige studiene. Ja, det får vi gjøre. Fascinerende hvordan medisinen virker på meg selv. Reduserer jeg dosen blusser tankene opp i rasende fart. Anonymkode: 82ed7...d8e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.