Gå til innhold

Får du Sobril etc av fastlegen når du ber om det? (Reseptfornyelse-funksjon på HelseNorge)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en legetime for mange år siden hvor jeg fikk en eske Sobril. I etterkant kan jeg bare bestille på Helsenorge. Ingen spørsmål. Er dette det som er vanlig?

Anonymkode: 4aeec...8a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått det.

Anonymkode: 7c688...979

AnonymBruker
Skrevet

Varer ikke en resept bare ett år da?

Anonymkode: 0220e...18b

Ikkeanonymnok
Skrevet

Da jeg styrte medisinen selv var det så enkelt ja. Nå skrives den ut i større kvanta og da har kommunen tatt over den delen. Men jeg får det jeg ber om av kommunen også fornyer de resepten når det trengs. 

Skrevet

Jeg fikk beroligende (valium) i forbindelse med en undersøkelse for et par år siden.  Da jeg trengte det på nytt i år (dramatisk dødsfall i nærmeste familie) sto ikke dette på lista over medikamenter jeg bare kan fornye, men jeg skrev en e-konsultasjon til fastlegen (fordi jeg befant meg på annen kant av landet som pårørende) og hun skrev ut.  Dette er ikke medisin jeg skal bruke fast, og følgelig kan den heller ikke bare fornyes på nett.

Anonymkode: 471aa...1dd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...