Gå til innhold

Er det noen måte å akseptere/omstille seg fra å være svært følelsesmessig selvstendig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til å" godta" at man trenger psykisk helsehjelp i form av terapi? Jeg har gjennom hele livet "klart meg selv" i form av at jeg aldri har uttrykt behov for andres støtte eller søkt hjelp hos nære eller andre. Jeg har undertrykt behovene mine (ikke som jeg var bevisst på, men jeg har lært det i etterkant). Er vi flere som har fungert likt? 

Jeg går til terapi nå og har gjort det en stund, men jeg sitter med en enorm skamfølelse og "ikke-mestring", "dette burde du ha klart deg uten" osv. Jeg er midtveis i livet. Man kan ikke lære en gammel hund å gjø?

@nachnoo

Anonymkode: e1ed5...db9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt det opp med din behandler? 

Anonymkode: 59332...9ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du tatt det opp med din behandler? 

Anonymkode: 59332...9ea

Ja. Han har ikke kommet med noen konkret tilbakemelding,  men lytter til jeg sier 

Anonymkode: e1ed5...db9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...