AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Hvilke medisiner bruker du? Lamictal og Litium her. Anonymkode: 63640...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:16 Skrevet lørdag kl 22:16 Brukte Atenolol som forebyggende mot migrene, og da ble orgasmene både kortere og svakere. Det gikk tilbake til normalen da jeg skjønte sammenhengen og fikk byttet medisin. Har tidligere brukt Lamictal og diverse typer SSRI, men merket ingen forskjell på det av dem. Anonymkode: f51b3...617 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:38 Skrevet lørdag kl 23:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brukte Atenolol som forebyggende mot migrene, og da ble orgasmene både kortere og svakere. Det gikk tilbake til normalen da jeg skjønte sammenhengen og fikk byttet medisin. Har tidligere brukt Lamictal og diverse typer SSRI, men merket ingen forskjell på det av dem. Anonymkode: f51b3...617 Akkurat. Det er nok også selve depresjonen som gir disse konsekvensene for meg. Anonymkode: 63640...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:46 Skrevet søndag kl 19:46 Jeg fikk den bivirkningen av Zoloft..veldig kjipt i mange måneder. Umulig å få orgasme, før det etterhvert ble antydning stil noe i den retningen iallfall. Sex ble ikke akkurat mer lystbetont av det 😏 Byttet av andre grunner til Wellbutrin halvannet år etterpå, og da gikk alt tilbake til normalen. For meg førte depresjonen helt klart til lavere libido, men akkurat å ta bort evnen til å komme var definitivt medisin. Anonymkode: eb01a...bf8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:54 Skrevet søndag kl 19:54 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk den bivirkningen av Zoloft..veldig kjipt i mange måneder. Umulig å få orgasme, før det etterhvert ble antydning stil noe i den retningen iallfall. Sex ble ikke akkurat mer lystbetont av det 😏 Byttet av andre grunner til Wellbutrin halvannet år etterpå, og da gikk alt tilbake til normalen. For meg førte depresjonen helt klart til lavere libido, men akkurat å ta bort evnen til å komme var definitivt medisin. Anonymkode: eb01a...bf8 Bra at du fikk orden på det etterhvert😊 Anonymkode: 63640...e67 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.