AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tenker mest på forholdet mellom foreldre i småbarnsfasen. For meg er det naturlig og riktig å undertrykke egne behov for å få familien AS til å gå rundt. Jeg tenker at det kommer andre tider? Anonymkode: 4d383...d47 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Til og med småbarnsforeldre har tid til en kjappis. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Drømmeautomat skrev (6 minutter siden): Til og med småbarnsforeldre har tid til en kjappis. Mye sutring og skilsmisser rundt omkring. Anonymkode: 4d383...d47 0 Siter
nachnoo Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Drømmeautomat skrev (18 minutter siden): Til og med småbarnsforeldre har tid til en kjappis. Ja. Stort sett har man tid til det man vil ha tid til. 0 Siter
Grendel Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden (endret) Må man velge mellom vennskap/barn på den ene siden og sex på den andre? Vil det ene utelukke det andre? Det er en falsk motsetning mener jeg. Noen har overdrevne forventninger og lager et stort problem ut av at det ikke er fullt så hett som i starten av forholdet. Samtidig tror jeg det er en dårlig ide å legge det helt dødt og tro at det skal bli bedre siden. Det er det ingen garanti for. Småbarnsfasen er ikke spesielt problematisk mhp sex, er den? De legger seg jo tidlig så foreldrene har hele kvelden for seg selv. Endret 29 minutter siden av Grendel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Har man spurt partner om dette anses som naturlig for dem? Anonymkode: bb900...87a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden nachnoo skrev (16 minutter siden): Ja. Stort sett har man tid til det man vil ha tid til. Enig. Men om en vier all tid og innsats til unger og familien, da er det ikke overskudd igjen. Jeg synes sex bør prioriteres i stor grad selv om en har unger og familie. Ungene er der tross alt i minst 20 år. Det er lang tid om en skal holde pauseknappen nede. Det tror jeg ikke er smart. Sex er alt for viktig til å bli prioritert bort. Unger vil at foreldrene skal elske hverandre. Da trives de best. Og da hjelper det godt med hyppig dampende sex mellom foreldrene, og koselig kjærtegn. Sex er ikke en fiende til familien, og sex kan ikke vente i 20 år. Anonymkode: 7d61b...b4e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.