Gå til innhold

Jeg leser om seksuell frustrasjon på ulike forum (bla KG). Jeg tenker at det er helt naturlig at det viktigste i forholdet er vennskap og barna.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mest på forholdet mellom foreldre i småbarnsfasen. For meg er det naturlig og riktig å undertrykke egne behov for å få familien AS til å gå rundt. Jeg tenker at det kommer andre tider?

Anonymkode: 4d383...d47

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet

Til og med småbarnsforeldre har tid til en kjappis.

Skrevet
Drømmeautomat skrev (6 minutter siden):

Mye sutring og skilsmisser rundt omkring. 

Anonymkode: 4d383...d47

Skrevet
Drømmeautomat skrev (18 minutter siden):

Ja. Stort sett har man tid til det man vil ha tid til. 

Skrevet (endret)

Må man velge mellom vennskap/barn på den ene siden og sex på den andre? Vil det ene utelukke det andre? Det er en falsk motsetning mener jeg. 

Noen har overdrevne forventninger og lager et stort problem ut av at det ikke er fullt så hett som i starten av forholdet.

Samtidig tror jeg  det er en dårlig ide å legge det helt dødt og tro at det skal bli bedre siden. Det er det ingen garanti for. Småbarnsfasen er ikke spesielt problematisk mhp sex, er den? De legger seg jo tidlig så foreldrene har hele kvelden for seg selv.

Endret av Grendel
Skrevet

Har man spurt partner om dette anses som naturlig for dem?

Anonymkode: bb900...87a

Skrevet
nachnoo skrev (16 minutter siden):

Ja. Stort sett har man tid til det man vil ha tid til. 

Enig. Men om en vier all tid og innsats til unger og familien, da er det ikke overskudd igjen. Jeg synes sex bør prioriteres i stor grad selv om en har unger og familie. Ungene er der tross alt i minst 20 år. Det er lang tid om en skal holde pauseknappen nede. Det tror jeg ikke er smart. Sex er alt for viktig til å bli prioritert bort. Unger vil at foreldrene skal elske hverandre. Da trives de best. Og da hjelper det godt med hyppig dampende sex mellom foreldrene, og koselig kjærtegn. Sex er ikke en fiende til familien, og sex kan ikke vente i 20 år.

Anonymkode: 7d61b...b4e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...