AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Jeg har ikke så mye liv da jeg ikke har verken familie eller venner, men håper å klare å finne på noe. Vil gjerne bade i sommer, men har både problemet med at jeg har ingen å bade med, men også at hvis jeg skulle dratt alene så er det vanskelig å ta buss pga sosial angst. Hva er deres planer? Anonymkode: f33d9...74e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke så mye liv da jeg ikke har verken familie eller venner, men håper å klare å finne på noe. Vil gjerne bade i sommer, men har både problemet med at jeg har ingen å bade med, men også at hvis jeg skulle dratt alene så er det vanskelig å ta buss pga sosial angst. Hva er deres planer? Anonymkode: f33d9...74e Da må du tvinge deg til å ta bussen slik at du kan bade. Ikke la angsten begrense livet ditt mer. Jeg skal gå noen turer, drikke vin, se True Crime og fotball, være sammen med utvidet familie. Anonymkode: cb90e...8b4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Jeg skal utforske nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet, akkurat som jeg pleier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli psykedeliker skrev (Akkurat nå): Jeg skal utforske nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet, akkurat som jeg pleier. 🤣 Anonymkode: a4520...8c5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli psykedeliker skrev (3 minutter siden): Jeg skal utforske nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet, akkurat som jeg pleier. Du får jammen meg sagt det🤣du holder fast, med jerngrep, på ditt eget, lille univers! Anonymkode: cb90e...8b4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får jammen meg sagt det🤣du holder fast, med jerngrep, på ditt eget, lille univers! Jeg har hatt gode læremestre. Og en god lærling skal alltid overgå læremesteren, ellers går ikke faget fremover. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Jeg har siste ferieuke på hytta. Øver meg på å kjøre bil, det er skrekkblandet fryd, treffe familie, besøke grava til besteforeldre og kanskje ta meg et bad i innsjøen! Har ikke badet på mange år så vil gjerne få det til 🎉 Anonymkode: 4cede...3cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Ingen anelse. Mulig det blir jobb relaterte saker. Ellers må jeg sparke meg selv i råvarer hardt så jeg får dratt på trening. Kanskje ta en tur i storbyen. Men vet ikke hva jeg har å gjøre der.. Anonymkode: a4520...8c5 0 Siter
Vendi Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli (endret) To store happeninger denne uka er å treffe ei god venninne, og begravelse. Endret 7. juli av Vendi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.