Gå til innhold

Hva slags planer har du for uken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mye liv da jeg ikke har verken familie eller venner, men håper å klare å finne på noe. Vil gjerne bade i sommer, men har både problemet med at jeg har ingen å bade med, men også at hvis jeg skulle dratt alene så er det vanskelig å ta buss pga sosial angst.

Hva er deres planer?

Anonymkode: f33d9...74e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke så mye liv da jeg ikke har verken familie eller venner, men håper å klare å finne på noe. Vil gjerne bade i sommer, men har både problemet med at jeg har ingen å bade med, men også at hvis jeg skulle dratt alene så er det vanskelig å ta buss pga sosial angst.

Hva er deres planer?

Anonymkode: f33d9...74e

Da må du tvinge deg til å ta bussen slik at du kan bade. Ikke la angsten begrense livet ditt mer. Jeg skal gå noen turer,  drikke vin, se True Crime og fotball, være sammen med utvidet familie.

Anonymkode: cb90e...8b4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...