Gå til innhold

Prostatitt

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er en ung mann (40 år)som er plaget med kronisk prostatitt i perioder. Får da av og til antibiotika, men det er litt forskjellig med effekten. Nå lurer jeg på om det finnes noen gode forebyggende tiltak samt ting som kan lindre plagene når de først er kommet.

Videre lurer jeg på hvordan man kan skille mellom prostatitt og forstørreret prostata.

En annen ting jeg også lurer på er at jeg går på en liten dose zypreksa, i pakningsvedlegget står det at det skal utvises forsiktighet ved prostataplager. Jeg lurer da på om det er prostatitt eller forstørreret prostata det siktes til.

Taknemmelig for svar, synes det er ekkelt og ringe legen min for -nte gang for å få nye antibiotika kurer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50256-prostatitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...