Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg er en ung mann (40 år)som er plaget med kronisk prostatitt i perioder. Får da av og til antibiotika, men det er litt forskjellig med effekten. Nå lurer jeg på om det finnes noen gode forebyggende tiltak samt ting som kan lindre plagene når de først er kommet. Videre lurer jeg på hvordan man kan skille mellom prostatitt og forstørreret prostata. En annen ting jeg også lurer på er at jeg går på en liten dose zypreksa, i pakningsvedlegget står det at det skal utvises forsiktighet ved prostataplager. Jeg lurer da på om det er prostatitt eller forstørreret prostata det siktes til. Taknemmelig for svar, synes det er ekkelt og ringe legen min for -nte gang for å få nye antibiotika kurer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50256-prostatitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.