AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk beskjed fra fastlegen at stoffskifte er uregulert. Har justert medisin nylig. Har begynt å få hetetokter også. Har utmattelse og depresjon. Til poenget. Jeg vil bare sove! Sovner feks som passasjer i bilen 2 min etter vi begynner å kjøre (nettopp stått opp og spist). Ekstrem trøtthet. Noen som opplever lignende? Anonymkode: 9c51e...907 0 Siter
Lillemus Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Mitt stoffskifte ligger helt ned mot grensen for høyt stoffskifte og jeg kan hake av for mange symptomer som kan tolkes som både høyt stoffskifte og oa i alle fall. Skal få tatt utvidede prøver etter ferien, tenker jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk beskjed fra fastlegen at stoffskifte er uregulert. Har justert medisin nylig. Har begynt å få hetetokter også. Har utmattelse og depresjon. Til poenget. Jeg vil bare sove! Sovner feks som passasjer i bilen 2 min etter vi begynner å kjøre (nettopp stått opp og spist). Ekstrem trøtthet. Noen som opplever lignende? Anonymkode: 9c51e...907 Svaret på spørsmålet i overskriften, er ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.