Gå til innhold

Har han en psykose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en god venn/en jeg har datet litt. Vi har truffet hverandre ett års tid, veldig grei og god. Han har desverre en fortid med mye stoff, jeg har aldri vært borti noe, så med det sterk motstander av all type stoff. Vi blir derfor ikke kjærester. 

Han har vært åpen om at ting av og til beveger seg. Han sier rommet beveger seg i former og farger, kan blinke osv. Dette skjedde visst nok når han gikk på stoff også men han har holdt seg unna i 4-5år. Han tok det opp med legen og han sa det kunne være en slags psykose der og da. Kan det potensielt være farlig for meg? Han sier selv jeg ikke må frykte han, han blir ikke hissig på personer osv. Ville bare lufte det litt 

Anonymkode: 2fdd4...10d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(Det kan absolutt ikke sees på han at han ha brukt stoff). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en god venn/en jeg har datet litt. Vi har truffet hverandre ett års tid, veldig grei og god. Han har desverre en fortid med mye stoff, jeg har aldri vært borti noe, så med det sterk motstander av all type stoff. Vi blir derfor ikke kjærester. 

Han har vært åpen om at ting av og til beveger seg. Han sier rommet beveger seg i former og farger, kan blinke osv. Dette skjedde visst nok når han gikk på stoff også men han har holdt seg unna i 4-5år. Han tok det opp med legen og han sa det kunne være en slags psykose der og da. Kan det potensielt være farlig for meg? Han sier selv jeg ikke må frykte han, han blir ikke hissig på personer osv. Ville bare lufte det litt 

Jeg ville holdt med LANGT unna!

Anonymkode: 89895...666

Skrevet

Det kommer an på hva slags stoff han har brukt. Er det psykedelika, så kan det være flashbacks.

Anonymkode: 78082...b31

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det kommer an på hva slags stoff han har brukt. Er det psykedelika, så kan det være flashbacks.

Anonymkode: 78082...b31

Huff, det meste visst mye. Amfetamin var vel det verste tror jeg 😨 Men selvom jeg er sterkt imot dop, så er det viktigste at han ikke holder på med det nå. Det gjør han ikke. Han sier han har fått det litt mer tilbake igjen nå de to siste ukene. 

Han er visst tilstedet når han får de bølgene på veggene, han prøver bare å overse det. Dette kunne skje mens han pratet med personer. Hva er dette? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Huff, det meste visst mye. Amfetamin var vel det verste tror jeg 😨 Men selvom jeg er sterkt imot dop, så er det viktigste at han ikke holder på med det nå. Det gjør han ikke. Han sier han har fått det litt mer tilbake igjen nå de to siste ukene. 

Han er visst tilstedet når han får de bølgene på veggene, han prøver bare å overse det. Dette kunne skje mens han pratet med personer. Hva er dette? 

Synsforstyrrelser fordi det er noe galt med synet? 

Anonymkode: 7e51f...149

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...