AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg var medlem tidligere i treningsstudio bare for kvinner. Men flyttet og må nå gå på treningsstudio med menn. Jeg lurer på om flere kvinner enn jeg er ukomfortabel med det? Trist for meg fordi jeg trenger å bruke apparatene, men i forigår var jeg eneste kvinner der og turte ikke bruke de. Grunnen var at det var grupper med menn overalt. I vektløfting rommet tør jeg aldri gå inn, selv om jeg trenger det. Der er det sjelden kvinner, og hvis det er er de vanligvis ikke alene men trener med en mann. Apparatene som går på armftyrke er som regel okkupert av menn. Hvorfor blir jeg så flau og klein? Jo sikkert fordi jeg har pupper og er svak. Er også redd de vil baksnakke meg. Hvorfor finnes ikke treningsstudio for kvinner i alle byer? Eller en turordning/ rotasjon? Ser ut som flere menn og liker å flekse med musklene sine, når jeg bare vil ha en rolig treningsøkt bli ferdig med det. Anonymkode: 0c98d...b07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er som regel menn i vektløfterområdet der jeg også trener, men har ingen problemer med det for min del. Jeg betaler treningsavgift på lik linje med dem, og har dermed like rett til å være der og bruke apparatene som dem. De gangene jeg har pratet med dem har de vært høflige og vennlige, så det har aldri vært et problem. Anonymkode: 99d55...f2c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.