Gå til innhold

Menn på treningsstudio

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var medlem tidligere i treningsstudio bare for kvinner. Men flyttet og må nå gå på treningsstudio med menn. 

Jeg lurer på om flere kvinner enn jeg er ukomfortabel med det? Trist for meg fordi jeg trenger å bruke apparatene, men i forigår var jeg eneste kvinner der og turte ikke bruke de. Grunnen var at det var grupper med menn overalt. I vektløfting rommet tør jeg aldri gå inn, selv om jeg trenger det. Der er det sjelden kvinner, og hvis det er er de vanligvis ikke alene men trener med en mann. 

Apparatene som går på armftyrke er som regel okkupert av menn. 

Hvorfor blir jeg så flau og klein? Jo sikkert fordi jeg har pupper og er svak. Er også redd de vil baksnakke meg. 

Hvorfor finnes ikke treningsstudio for kvinner i alle byer? Eller en turordning/ rotasjon? 

Ser ut som flere menn og liker å flekse med musklene sine, når jeg bare vil ha en rolig treningsøkt bli ferdig med det. 

Anonymkode: 0c98d...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel menn i vektløfterområdet der jeg også trener, men har ingen problemer med det for min del. Jeg betaler treningsavgift på lik linje med dem, og har dermed like rett til å være der og bruke apparatene som dem.

De gangene jeg har pratet med dem har de vært høflige og vennlige, så det har aldri vært et problem.

Anonymkode: 99d55...f2c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...