AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Akkurat når hun gjorde. Jeg gikk til henne i 3 år. Regner med at det var fordi "tiden var inne". Lurer på nysgjerrighet. Opplevde at hun bestemte seg raskt. Men fikk et par siste timer med 5 ukers mellomrom. Hvordan var deres avslutning? Anonymkode: b50db...598 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Akkurat når hun gjorde. Jeg gikk til henne i 3 år. Regner med at det var fordi "tiden var inne". Lurer på nysgjerrighet. Opplevde at hun bestemte seg raskt. Men fikk et par siste timer med 5 ukers mellomrom. Hvordan var deres avslutning? Anonymkode: b50db...598 Du skulle spurt om det. Jeg ble bare avsluttet en gang jeg sluttet med trilafon, jeg fulgte ikke behandlingsopplegget. Kunne komme tilbake om jeg ville ta medisin igjen ellers har jeg sluttet selv og komt tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Du skulle spurt om det. Jeg ble bare avsluttet en gang jeg sluttet med trilafon, jeg fulgte ikke behandlingsopplegget. Kunne komme tilbake om jeg ville ta medisin igjen ellers har jeg sluttet selv og komt tilbake. Jeg tror jeg ble litt forfjamset og også skuffet, så jeg spurte ikke dessverre. Gikk du noen gang tilbake? Anonymkode: b50db...598 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror jeg ble litt forfjamset og også skuffet, så jeg spurte ikke dessverre. Gikk du noen gang tilbake? Anonymkode: b50db...598 Forstår jo det, ja jeg gikk tilbake og tenkte han hadde rett og at jeg trengte medisiner. Har vært forvirret. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat når hun gjorde. Jeg gikk til henne i 3 år. Regner med at det var fordi "tiden var inne". Lurer på nysgjerrighet. Opplevde at hun bestemte seg raskt. Men fikk et par siste timer med 5 ukers mellomrom. Hvordan var deres avslutning? Anonymkode: b50db...598 Hvor lenge har du gått på dps totalt da? Kan hende grunnen ligger der. Anonymkode: 5487b...83c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.