Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er rar, men syns det er helt greit. Alle ønsker seg jo en mer behagelig og enkel liv, helt ok. 

Anonymkode: f0312...7b7

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig jeg er rar, men syns det er helt greit. Alle ønsker seg jo en mer behagelig og enkel liv, helt ok. 

Ja folk får leve det livet de vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er ærlig om det til partner. Ofte vil rike menn ha damer som har bimbo-like utseende så han kan bruke henne som ornament. 

Da får begge det de vil.

Anonymkode: c0673...729

AnonymBruker
Skrevet

Ærlighet varer lengst.

Anonymkode: eb17d...051

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du ingen selvrespekt?

Anonymkode: 4156c...c77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ingen selvrespekt?

Jeg er ikke golddigger per se. Bare ser menn vil ha sex og pene damer og kvinner vil ha noen de kan lene seg på.. da er det fair. 

Lady HM
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man kan gjerne ønske seg et bedre og mer behagelig liv, men man skal i det minste ikke lure noen andre inn i et forhold på falske premisser. 

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (2 timer siden):

Man kan gjerne ønske seg et bedre og mer behagelig liv, men man skal i det minste ikke lure noen andre inn i et forhold på falske premisser. 

Hva kunne de falske premisser vært sånn for eksempel? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis man er sammen med noen for pengene og livsstilen, mens de tror at man faktisk er sammen med dem fordi man er glad i dem.

Det er vel åpenbart?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man er sammen med noen for pengene og livsstilen, mens de tror at man faktisk er sammen med dem fordi man er glad i dem.

Det er vel åpenbart?

Man kan like og være glad i noen som er rik og nyte det at de er rik samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo, men er det pengene eller følelsene som er hovedgrunnen til at man er sammen med vedkommende? 

Lady HM
Skrevet

Kanskje du skulle ha lest deg opp på hva en golddigger faktisk er, før du skrev noe?

Hvis man faktisk elsker mannen, er det ingen falske premisser og man er ikke en golddigger.

Hvis man kun er sammen med noen uten å ha følelser for vedkommende, er man en golddigger.

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (40 minutter siden):

Kanskje du skulle ha lest deg opp på hva en golddigger faktisk er, før du skrev noe?

Hvis man faktisk elsker mannen, er det ingen falske premisser og man er ikke en golddigger.

Hvis man kun er sammen med noen uten å ha følelser for vedkommende, er man en golddigger.

Ok ja jeg vet hva den strengt tatt betydning om gold digger er, men jeg har blitt kalt det selv et par ganger når jeg datet menn som hadde mer penger enn jeg. Dette selv om jeg var stupforelsket. Eller hadde litt voksende følelser. Man blir kalt det uansett hvis man har lite penger og de har mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ok ja jeg vet hva den strengt tatt betydning om gold digger er, men jeg har blitt kalt det selv et par ganger når jeg datet menn som hadde mer penger enn jeg. Dette selv om jeg var stupforelsket. Eller hadde litt voksende følelser. Man blir kalt det uansett hvis man har lite penger og de har mye. 

Hva når gubben dumper deg når du passerer 35? Uten utdanning og pensjonsopptjening.

Lady HM
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Folk blir kalt hore også, selv om de ikke tar betalt for å ha sex med andre. Hva andre kaller en er noe helt annet enn realiteten!

AnonymBruker
Skrevet

Alle forhold har et element av golddigger ved seg, det er aldri lik balanse på alle områder. Jeg synes ekstremtilfellene hvor den ene har en fot i grava er spesielle. Men alle har noe logisk over seg, og forhold er frivillige. Å bli elsket er noe å trakte etter, enten det er for kroppen eller andre ting du bidrar med kan være greit for mange. En ufattelig pen kvinne kan sikkert elske det å være så mye penere enn mannen, begge kan elske nettopp dette. Likevel er det mange som reagerer på at den ene er i en helt annen liga, som om et par alltid må være på samme nivå i en skala. Mennesker har ikke alltid så god menneskelig innsikt, vi kan være ganske dumme faktisk.

Anonymkode: e43a1...607

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...