Gå til innhold

Hele det europeiske kongedømmene er henrettet og erstattet med kloner eller skuespillere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forholder en seg til folk som mener dette?

image.thumb.png.65160c8b9bcfe413fa381aeeea49ee08.png

image.thumb.png.6819f2e8c0639b12a8726a69969d2232.png

image.thumb.png.ee27d8a8f0787245c70b05371a8e7ad2.png

image.thumb.png.7a69bed9d9292b03e58d0e4d3a8587a7.png

image.thumb.png.663a2222482d19ea0208fa708bf004c9.png

Anonymkode: 58eca...f4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg har to diagnoser og har aldri hatt så crazy tanker. Men folk får tro hva dem vil, er jo mer spennende enn virkeligheten  så skjønner de som lager slike historier. Virkeligheten er jo ganske kjedelig til tider. 

Med mindre det går utover de på noe ille måte, ville jeg bare latt dem tro hva de vil. 

Anonymkode: eff79...cad

psykedeliker
Skrevet

Man forholder seg ikke til slike folk.

Ikkeanonymnok
Skrevet

Det er veldig enkelt. Man forholder seg ikke til slike mennesker. 

Du glemte forøvrig å anonymisere den nederste.

psykedeliker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Du glemte forøvrig å anonymisere den nederste.

Hvorfor anonymisere noen i utgangspunktet?

Ikkeanonymnok
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Men tipper at statsoverhodene her på forumet ikke er videre begeistrert over at mennesker blir ufrivillig identifisert med fullt navn her inne.

stjernestøv
Skrevet

Det er masse ting ute og går som folk tror på og det får de bare gjøre, de skader ikke andre med det men det er litt sprøtt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (37 minutter siden):

Det er masse ting ute og går som folk tror på og det får de bare gjøre, de skader ikke andre med det men det er litt sprøtt. 

Andre kan bli lurt inn konspirasjons galeien.

Lillemus
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Han der sitter 24/7 og legger ut alskens konspirasjonsteorier om alt mulig. Kongefamilien er henrettet pga forbrytelser mot menneskeheten (intet mindre!), hele Agder er gjennomhullet som en sveitserost pga at det er huler under der og mange holdes fanget der, jorden har hull på begge poler, den er hul og har en egen sol inni seg osv osv osv. Fyren har enormt god fantasi om ikke annet.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Andre kan bli lurt inn konspirasjons galeien.

Jo sant det men vi må lære oss å skille litt. 

psykedeliker
Skrevet
Lillemus skrev (26 minutter siden):

Han der sitter 24/7 og legger ut alskens konspirasjonsteorier om alt mulig. Kongefamilien er henrettet pga forbrytelser mot menneskeheten (intet mindre!), hele Agder er gjennomhullet som en sveitserost pga at det er huler under der og mange holdes fanget der, jorden har hull på begge poler, den er hul og har en egen sol inni seg osv osv osv. Fyren har enormt god fantasi om ikke annet.

Norges fremste forsker på konspirasjonsteorier er neppe imponert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nær pårørende til en person som tror at dette er virkeligheten. H*n har fått diagnosen paranoid psykose. Vedkommende tror at alle vi andre i nær familie og vennekrets er skuespillere. Det må være et ensomt perspektiv å ha i forhold til sin omverden.

Anonymkode: e5c11...5b6

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vedkommende tror at alle vi andre i nær familie og vennekrets er skuespillere.

Da er det vel bare å spille med på rollen dere er tildelt?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (19 minutter siden):

Da er det vel bare å spille med på rollen dere er tildelt?

Og følg manus. 

Skrevet
Lillemus skrev (5 timer siden):

Å, ja jeg bor på Agder og her er det bare hull på hull på hule på hule, skikkelig skummelt 😂😂😂🤣🤣🤣

Lillemus
Skrevet
Osten skrev (9 timer siden):

Å, ja jeg bor på Agder og her er det bare hull på hull på hule på hule, skikkelig skummelt 😂😂😂🤣🤣🤣

Pass deg så du ikke faller nedi! 😂😂😂

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er nær pårørende til en person som tror at dette er virkeligheten. H*n har fått diagnosen paranoid psykose. Vedkommende tror at alle vi andre i nær familie og vennekrets er skuespillere. Det må være et ensomt perspektiv å ha i forhold til sin omverden.

Anonymkode: e5c11...5b6

Jeg følte og trodde (og gjør det innimellom ennå) at alle rundt meg er statister og ikke ekte. Det er en veldig ubehagelig følelse, og jeg klarer ikke finne gode beviser på at det ikke er sånn. Klarer ikke bli helt sikker på at alle er like ekte som meg. Det er litt ensomt ja. Men det er blitt bedre av å bruke antipsykotisk. Får ikke den sterke følelsen like ofte lenger, men det hender. De sier jeg har shizoaffektiv lidelse. Noen ganger føler jeg diagnosen stemmer, mens andre ganger føler jeg at den ikke gjør det og at alt jeg opplever er reelt. 

Endret av Glitter
Lillemus
Skrevet
psykedeliker skrev (14 timer siden):

Norges fremste forsker på konspirasjonsteorier er neppe imponert.

Jeg glemte helt å nevne at vedkommende også har sittet med en haug bilder av Mette Marit (bilder fra media), tatt over mange år, og målt avstanden fra øyenbryn til hårfestet og mener med det å kunne bevise at hun er spilt av mange ulike kvinner opp gjennom årene. Jada.

Glitter
Skrevet
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Jeg glemte helt å nevne at vedkommende også har sittet med en haug bilder av Mette Marit (bilder fra media), tatt over mange år, og målt avstanden fra øyenbryn til hårfestet og mener med det å kunne bevise at hun er spilt av mange ulike kvinner opp gjennom årene. Jada.

Det var nå en merkelig besettelse. 

Lillemus
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Det var nå en merkelig besettelse. 

Mannen er sprute gal, men det skumleste er jo at mange tror på alt våset han kommer med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...